فنایی صحبت‌هایش را اصلاح کرد

محمد فنایی کارشناس داوری

فنایی در مورد صحبت‌هایی که چند روز پیش انجام داده بود اظهار داشت: من هیچگاه اعلام نکردم که در مورد رفتن من به آمریکا فدراسیون کارشکنی کرده است بلکه افراد خرده‌ریزی در فدراسیون بودند که آنها کارشکنی می‌کردند. من از صفی‌زاده رئیس سابق فدراسیون فوتبال بی‌نهایت سپاسگزارم او مدیر لایقی بود که خیلی به من لطف کرد هر چند از نظر اقتصادی وضعیت خوبی نداشتم اما دلداری داد و برای گرفتن مجوز برون‌مرزی کارها را تسهیل کرد.

وی ادامه داد: اصلاً قصدم این نبود که حرمت‌شکنی کنم اگر عده‌ای شیطنت‌هایی کردند و مدارک را ارائه ندادند منظور من رئیس فدراسیون فوتبال نبود، صفی‌زاده همیشه مردانگی خود را ثابت کرده است. آن موقع هم برای اهداف فوتبال خدمت زیادی کرد من برای رفتن به آمریکا و قضاوت در جام جهانی مدیون او هستم.

پیشکسوت داوری ایران عنوان کرد: غیاثی هم انسان بسیار خوبی است درست است که چهره‌اش خشن است اما قلب رئوفی دارد. زمانی که به المپیک رفتم او بسیار رایزنی کرد و حق مرا از AFC گرفت رفتن من به جام جهانی از المپیک بارسلون آغاز شد کسی که می‌خواست داوری ما رشد کند غیاثی بود. آن زمان با فارغ بوزو تماس گرفت و گفت ما داوران بزرگی داریم که می‌تواند قضاوت کند به همین علت غیاثی تشکر فراوان می‌کند صحبت‌های من اصلاً بحث کمیته داوران و رئیس فدراسیون فوتبال نبود.

فنایی عنوان کرد: صادقانه از خدمات و کمک‌های غیاثی تشکر می‌کنم و همیشه احترام خاصی برای او قائل هستم و باید همیشه واقعیت‌ها را گفت که چه کسانی برای گرفتن کرسی تلاش‌هایی کردند و باید قدرشناس آنها باشیم. آن زمان آدم‌هایی بودند که بدون اجازه رئیس کمیته داوران و رئیس فدراسیون فوتبال شیطنت‌هایی می‌کردند که مرا گرفتار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *