داوری از فوتبال عقب نیست

حسین عسگری نائب رئیس کمیته داوران
حسین عسگری  در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران علاوه بر قضاوت فینال جام ملتهای آسیا،حضور پر رنگ  داوران کشور در مسابقات گوناگون از جمله رقابتهای باشگاههای آسیا و حضور ناظران ایرانی را در این لیگ نیز دلیلی برای سال موفق داوران ایرانی دانست.

وی همچنین افزود:برای سال آینده برنامه ریزی مناسب در جهت آموزش بیشتر داوران انجام می‌شود و کمیته داوران با تاکیید بر بخش آموزش برارتقای کیفیت داوری کشور نیز نگاه ویژه ای داریم اگرچه تردیدی نیست که داوری کشور به هیچ وجه از فوتبال عقب نیست.

رئیس کمیته داوران در ادمه افزود:ما امیدواریم تیمهای کشورمان در جام باشگاههای آسیا به مراحل بالا صعود کنند در غیر این صورت خواهید دید داوران کشورمان در مراحل پایانی این لیگ حضور خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد:متاسفانه هنوز هم در فوتبال ما برخی داور را عامل باخت خود می دانند در صورتی که بی تردیدی اگر اشتباه داوری به ضرر آنها شده در برخی مواقع نیز به صعود آنها بوده آیا زمان برد نیز به چنین مشکلی خواهند پرداخت.

عسگری در پایان گفت:ما داوران جوانی داریم که هم اکنون با سن 30 سال درجه بین المللی وحتی کمتر از آن موفق به اخذ درجه بین المللی شدند و تردیدی نیست در آینده ای نه چندان دور این نسل جوان که پشتوانه ای قوی برای داوری فوتبال کشور هستند در آسیا خواهند درخشید و حتی در مسابقات فراتر از آسیا نیز حضوری موفق پیدا خواهند کرد.

یک پاسخ

  1. ان شا الله همین طوری که بیان می کنید اتفاق میافته ولی اردش و قدر داوران ایرانی را باید دونست همان جوری که جناب اقای علی منصوریان گفتند باید قدر داوران ایرانی را دونست مخصوصا جناب اقای فغانی را که همه ما به ایشون افتخار می کنیم .یا حق .یا علی
    با تشکر از زحمات شما در این سایت خیلی خوب .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *