اصفهانیان هم مثل نبی از فدراسیون می رود؟!

لوگو سایت داوران ایران

درگیری لفظی سید رضا غیاثی و رئیس کمیته داوران در برنامه تلویزیونی 90 باعث شد مدیریت فدراسیون فوتبال طی پیغامی محرمانه به فریدون اصفهانیان هشدار دهد   …

در نوع تصمیم گیری های خود تجدیدنظر کند تا منتقدان بهانه ای برای زیر سوال بردن عملکرد عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس کمیته داوران در اختیار نداشته باشند.
هرچند اولتیماتوم علی کفاشیان به رئیس کمیته داوران به صورت رسمی منتشر نشد اما در محافل خبری بازتاب فراوانی داشت به گونه ای که گفته می شود علی کفاشیان با لحنی تند روز سه شنبه با فریدون اصفهانیان صحبت کرده و از او خواسته قدری معقولانه تر در خصوص تصمیماتش عمل کند چون در شرایط کنونی عملکرد اعضای شاخص فدراسیون فوتبال توسط نهادهای مختلف زیر ذره بین است.
اما با این وجود منتقدان رئیس کمیته داوران معتقدند وی مرتکب تخلفات متعددی شده است که به واسطه این اتفاقات باید از سمت خود کنار برود تا فرد دیگری جایگزین آنها شود. ماجرای حضور غیر قانونی اصفهانیان در کلاس نظارت و دوره فوتورو  هند جنجال بزرگی را به راه انداخته است از طرفی پیوند خوردن تصمیمات وی با مشغله های دیگر وی به جز حوزه فوتبال نیز برای مسوولان فدراسیون فوتبال اشکالاتی را به وجود آورده است به همین دلیل پیش بینی می شود مهره بعدی که دستخوش تغییر و تحولات قرار گیرد کسی نباشد جز فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال!
برخی منابع خبری نزدیک به وزارت ورزش و جوانان معتقدند افراد دو شغله نباید در پست های ورزشی دارای مسوولیت باشند و با استناد به نامه سازمان بازرسی کل کشور حضور این مدیران را غیر قانونی اعلام کردند. نکته قابل توجه اینجاست که نام فریدون اصفهانیان هم در این فهرست وجود دارد اما رئیس فعلی کمیته داوران این مساله را قبول ندارد و همانند حسین رضازاده با اجرای قانون در خصوص خود مخالفت دارد و معتقد است حضور و عضویتش در شورای شهر زنجان هیچ منافاتی با مسوولیت وی در فدراسیون فوتبال ندارد.
گفته می شود مسوولان وزارت ورزش و جوانان با استناد به نامه سازمان بازرسی کل کشور و در نظر گرفتن سخنان رئیس پیشین کمیته داوران درباره تخلفات فریدون اصفهانیان به صورت خاص پرونده این عضو رسمی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را در دستور کار خود قرار دادند تا به صورت جدی زمینه برخورد قانونی با وی را فراهم آورند.
سخنان تند سید رضا غیاثی در برنامه 90 و تایید اظهارات وی توسط افرادی چون نوید مظفری و برخی دیگر منتقدان عرصه را برای فریدون اصفهانیان تنگ کرده و ممکن است در سال آینده اصفهانیان ناچار به خداحافظی با فوتبال شود و همانند مهدی محمد نبی از فدراسیون فوتبال کنار برود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *