خسروی: به اصحاب رسانه سلام نظامی می‌دهم

علی خسروی

پیشکسوت داوری معتقد است فریدون اصفهانیان باید با حضور در برنامه نود به دفاع از خود بپردازد.

علی خسروی مدیر روابط عمومی و سخنگوی کانون داوران ایران در رابطه با این روزهای داوری ایران گفت: من شاید به آقایان اصفهانیان انتقادات زیادی داشته باشم اما معتقدم ایشان یک شخصیت حقوقی دارد و این انتقادات به شخصیت حقوقی ایشان که رئیس کمیته داوران است، وارد است. نه اینکه بخواهم شخصیت حقیقی زیر سوال ببرم. به عقیده من ایشان باید در برنامه نود حاضر شود و راجع به مسائل عنوان شده در این برنامه از خود دفاع کند. متاسفانه صحبت هایی مطرح شد که به عقیده من نیازی به طرح آنها نبود، عنوان می‌ شد چرا فلان مدرک یا فلان زبان را ایشان ندارد و نمی‌ داند که به عقیده من جای طرح این موضوع آنجا نبود.

وی ادامه داد: به نظر من آقای عسگری باید در مورد سکوتش در آن برنامه که بسیار سوال برانگیز بود، توضیح دهد. به عقیده من حرمت مسجد را متولی نگه می‌ دارد، آقای عسگری نباید در آن لحظه سکوت می‌ کرد و می‌ بایست در مورد اظهارات مطرح شده، اظهارنظر می‌ کرد. من با آقای اصفهانیان بعد از برنامه صحبت کردم، متاسفانه ایشان از اتفاقات افتاده در این برنامه ناراحت بود. به نظر من آقای فردوسی پور یکی از با شرف ترین مجری های تلویزیون است و فکر می‌ کنم به خاطر این بی توجهی باید آقای اصفهانیان را به این برنامه بیاورد، هم برای دلجویی از ایشان و هم برای دفاع از خودش.

خسروی در پایان گفت: خیلی خوشحالم که تمام اصناف هوای همدیگر را دارند. اختلاف پیش می آید اما وقتی پای دفاع کردن از یکدیگر وسط می‌ آید، کم نمی‌ گذارند. خوشحال شدم دیدم به حمایت از فردوسی پور همکارانش بیانیه دادند و از وی دفاع کردند. این یعنی دفاع از یک هم لباس. من اصلا کاری به اصل موضوع ندارم که چرا این اتفاق افتاده اما به دلیل احترام به این موضوع به تمام اصحاب رسانه سلام نظامی می‌ دهم.

یک پاسخ

  1. فوق العاده بود حرفی باقی نمی مونه . تشکر از ایشان و سایت شما . یا علی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *