غفاری: در جریان نامه دپارتمان داوری به باشگاه دبیری نیستم

داوری فوتسال
بهمن غفاری در مورد ادعای باشگاه دبیری در مورد اقرار به اشتباه داور دیدار تیم‌های دبیری و تاسیسات دریایی از سوی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اظهار داشت:  من اصلا در جریان چنین موضوعی نیستم و هیچ اطلاعی از این نامه‌ای که گفته شده، ندارم.
وی در پاسخ به این سوال که شما مسئول داوری بخش فوتسال هستید و چطور می‌شود نامه‌ای از دپارتمان داوری در این خصوص صادر شود و شما بی‌اطلاع باشید، تاکید کرد: درست است باید همین‌طور باشد. من ندیدم نامه‌ای به باشگاه دبیری ارسال شود.
غفاری در مورد انتقاداتی که مدیرعامل گیتی‌پسند بعد از دیدار این تیم با پایاسازه مطرح کرده و همچنین از سفر سه داور بین‌المللی به مالزی انتقاد کرده بود، خاطرنشان کرد: همیشه همین بوده، تیم‌ها وقتی می‌برند همه چیز خوب و بروفق مراد است، اما باب شده وقتی نتیجه نمی‌گیرند از این صحبت‌ها مطرح می‌کنند. داوران بین‌المللی ما باید در کلاس مالزی شرکت می‌کردند. سهرابی، عرض‌پیما و نصیرلو باید سالی یک بار در این کلاس‌ها شرکت کنند وگرنه به آنها قضاوت داده نمی‌شود.
عضو دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در بخش فوتسال و فوتبال ساحلی در مورد انتقادی که از معرفی زودهنگام داوران پیش از مسابقه مطرح می‌شود، گفت: هنوز داوران این هفته را اعلام نکرده‌ایم و حتما این کار را در دقیقه ۹۰ انجام خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *