درگیری شدید: بازیکنان و داوران به جان هم افتادند

امیدهای حفاری اهواز و اتحاد خرمشهر

به گزارش رهیاب نیوز، پایان دیدار تیم های فوتبال امیدهای حفاری اهواز و اتحاد خرمشهر با صحنه های زشت و ناراحت کننده ای همراه شد.
این دیدار از هفته پایانی دور رفت لیگ فوتبال امید باشگاه های خوزستان با نتیجه دو بر یک به سود حفاری اهواز به پایان رسید تا بازیکنان تیم اتحاد که نسبت به اعلام هفت دقیقه وقت تلف شده اعتراض داشتند به سمت داوران رفته و در یک چشم بهم زدن بازیکنان تیم اتحاد خرمشهر و داوران بازی به جان هم بیفتند!

تیم داوری در برابر حمله بازیکنان اتحاد دست به اقدام متقابل زد و درگیری دسته جمعی شدیدی بین طرفین ایجاد شد.

طرفین درگیری تا می توانستند همدیگر را کتک زدند که البته داوران متحمل ضربات بیشتری شدند. دقایقی بعد هم صدای شکسته شدن شیشه های رختکن استادیوم به گوش همه رسید و فریادهای یکی از مسئولان تیم ملی حفاری اهواز مبنی بر مفقود شدن تبلت شخصی اش به درگیری ها اضافه شد تا در نهایت پای مأموران انتظامی به میان بیاید.

از سوی دیگر و همزمان با این درگیری در بازی جاوید اهواز و استقلال شوشتر نیز صحنه های ناخوشایندی رخ داد. جاوید اهواز با نتیجه 4 بر صفر به استقلال شوشتر باخت تا بین دست اندرکاران جاوید اهواز درگیری فیزیکی پیش بیاید!

در هفته های گذشته هم درگیری هایی در لیگ فوتبال امید باشگاه های خوزستان در بازی نفت مسجدسلیمان و استقلال شوشتر بین اعضای تیم استقلال با دست اندرکارن برگزاری مسابقه رخ داد که تصاویر آن درگیری در خوزستان اسپورت منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *