اصفهانیان : بعید می‌دانم که داوری بخواهد آبرو و اعتبارش را زیر سوال ببرد

فریدون اصفهانیان

به گزارش فوتبال آنلاین فریدون اصفهانیان در مورد وضعیت بررسی سه بازی مسئله‌دار داوری در لیگ دسته اول که مهدی تاج از آن خبر داده بود، گفت: قرار شد که فیلم این سه مسابقه را دپارتمان داوری بررسی کند و روز گذشته با حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری حرف می‌زدم گفت که فیلم یک مسابقه را بررسی کرده ولی هنوز فیلم دو بازی دیگر به دست شان نرسیده است. باید از روابط عمومی فدراسیون بخواهیم که فیلم بازی‌ها را سریع‌تر به دپارتمان داوری برساند.

وی افزود: البته من بعید می‌دانم که داوری بخواهد آبرو و اعتبارش را زیر سوال ببرد.باید حال اگر مسجل شود که داوری تخلف کرده با آن به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کنیم چون یک سیب گندیده می‌تواند یک صندوق سیب را خراب کند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت دستمزد داوران فوتبال، گفت: با توجه به اینکه ابلاغ داوران را دبیر فدراسیون فوتبال صادر می‌کرد و کمیته داوران مستقل است و نمی‌تواند زیر نظر شرکتی به جز فدراسیون فوتبال باشد مقرر شد که خود فدراسیون فوتبال دستمزد داوران را پرداخت کند. البته تاج می‌گفت ابلاغ‌ها را هم ما بدهیم اما این مساله امکانپذیر نبود و به همین دلیل مقرر شد که فدراسیون فوتبال دستمزد داوران را پرداخت کند.

اصفهانیان در مورد اینکه بررسی فیلم داوری‌های مشکل‌دار چگونه خواهد بود و آیا کمیته اخلاق هم به این مساله رسیدگی خواهد کرد یا نه، گفت: ما داوری‌ها را از نظر فنی بررسی می‌کنیم و مسایل دیگر آن به ما ارتباطی پیدا نمی‌کند و نهادهای ذی‌ربط این کار را انجام خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *