مرادی: ارزیابی داور عمانی اولین ابلاغ رسمی من است

مسعود مرادی

داور بین‌المللی پیشین کشورمان می‌گوید که ارزیابی قضاوت داور عمانی اولین ابلاغ رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای او در این بخش است.

به گزارش وبسایت نود، مسعود مرادی در خصوص انتخابش به عنوان ارزیاب داور عمانی اظهار داشت: بحث ارزیابی در ارتباط با داورانی است که می‌خواهند وارد لیست بین‌المللی قضاوت در بالاترین سطح بازی‌های آسیا انتخاب شوند و آنها پیش از ورود به لیست الیت باید قضاوت‌شان در لیگ‌های داخلی مورد ارزیابی قرار بگیرد.

وی افزود: ابلاغی که برای ارزیابی قضاوت عمر مبارک مازارو به من رسیده، اولین ابلاغ رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در بحث ارزیابی است. حضورم در لیست ارزیابان نیز مربوط به ۲ هفته پیش می‌شود که در سمینار AFC این تصمیم گرفته شد. قرار است برای اولین ارزیابی‌ام ۲۹ اسفند به عمان بروم و بازی لیگ این کشور نیز اول فروردین ۹۴ برگزار می‌شود. گزارشی که از نوع قضاوت داور عمانی دارم را باید بعد از بازی به صورت کامل به کمیته داوران AFC بدهم تا در خصوص قضاوت داور عمانی تصمیم‌گیری شود.

داور بین‌المللی پیشین کشورمان خاطرنشان کرد: پیش از این سفر نیز به عنوان ناظر داوری در لیگ قهرمانان آسیا چند سفر خواهم داشت و یک‌شنبه آینده باید به چین بروم تا بازی بیجینگ گوان چین و سوان سامسونگ کره‌جنوبی را نظارت کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *