غیاثی: حضور اصفهانیان به عنوان رئیس کمیته داوران غیرقانونی است

سیدرضا غیاثی
سید‌رضا غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: با توجه به رای دیوان عدالت اداری و نظریه سازمان بازرسی کل کشور که بر اساس شکایت حسین رضازاده صادر شده باید بگویم دیوان عدالت اعلام کرده با توجه به ماده 28 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و انتخابات شهر‌داران مصوب اول خرداد 1375 که تاکید می‌کند اعضای شورای اسلامی موضوع این قانون اعم از روسا، مدیران و سرپرستان حوزه مسئولیت آنها به کل کشور تسری دارد و روسای وابسته به دولت که از بودجه عمومی به هر میزان استفاده می‌کنند مشمول این قانون هستند که عضویت همزمان در شورای اسلامی یا تصدی مناسب اداری منافات دارد.
وی ادامه داد: با توجه به این رای، حضور فریدون اصفهانیان در کمیته داوران و عضویت در شورای اسلامی شهر زنجان غیرقانونی است و او باید سریعا از یکی از این دو پست استعفا کند و در کمیته داوران بماند یا عضو شورای شهر زنجان باشد. ضمن اینکه اکنون باید یکی از اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال که عضو شورای شهری نیست رئیس کمیته داوران شود.

یک پاسخ

  1. با سلام
    آقای غیاثی در برنامه نود و در صحبت در مورد آقای اصفهانیان نشان داد که چقدر بی شخصیت است و در این سن و سال چقدر کودک می باشد در عوض آقای اصفهانیان سوالات او را با متانت و ادب پاسخ داد برای غیاثی متاسفم. فریدون اصفهانیان رو بیشتر از غیاثی قبول داریم غیاثی فارسی رو هم نمی تونه صحبت کنه چه برسه به انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *