داوران محروم فوتسال به زودی اجازه قضاوت پیدا خواهند کرد

داوری فوتسال

عضو دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال تاکید کرد داوران فوتسال که از لیست بازی‌های هفته‌های بیست‌ودوم و بیست‌و‌سوم خارج شده بودند، به زودی اجازه قضاوت پیدا خواهند کرد.

در پی اعتراض و اعتصاب داوران فوتسال به عدم دریافت حق‌الزحمه خود از سال ۹۱، چند داور نیز به نمایندگی از همه داوران مقابل فدراسیون فوتبال تجمع کردند.

بعد از این اتفاق تغییراتی در لیست داوران هفته بیست‌ودوم لیگ برتر ایجاد شد و چند داور از لیست خارج شدند.

این در حالی است که داوران، ناظران و نمایندگان فوتسال تهدید کرده بودند در صورتی‌که به خواسته‌های‌شان به صورت مستند رسیدگی نشود از قضاوت در هفته بیست‌ودوم خودداری خواهند کرد، که بعد از جلسه علیرضا سهرابی به عنوان نماینده داوران با افتخاری، غفاری و جابری، مشکلات برطرف شده و داوران نیز برای قضاوت به شهرهایی که از قبل اعلام شده‌ بود، رفتند.

در خصوص وضعیت حسین شاهمرادی، پژمان رضایی و عباس رنجی با بهمن غفاری عضو دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در زمینه فوتسال و فوتبال ساحلی صحبت کردیم که وی ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی مسئولان مربوطه، آنها به قضاوت بازخواهند گشت. تصمیماتی در این خصوص گرفته شده که در هفته‌های آتی در خدمت این دوستان زحمتکش خواهیم بود و به امید خدا محرومیتی در میان نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *