عسگری: مالزی بودم و از برکناریم بی خبرم

حسین عسگری نائب رییس کمیته داوران

رییس دپارتمان داوری فدارسیون فوتبال درخصوص خبرهای منتشره مبنی برکناری اش از این سمت گفت: مالزی بودم و اطلاعی از این موضوع ندارم.

به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از خبرگزاری ایرنا، حسین عسگری که به منظور شرکت درکلاس نظارت و مدرسی کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) به مالزی سفر کرده بود و صبح امروز(چهارشنبه) وارد کشورشد افزود:برای نفر بعدی در صورت صحت این خبر آرزوی موفقیت داشته و می گویم این سمت مبارکش باشد.

وی درباره شرکتش دردوره آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا ویژه ناظران داوری نیز گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا همه ساله دوره های آموزشی برای داوران و ناظران داوری برگزار می کند.

ناظربین المللی داوری فدارسیون فوتبال ایران اضافه کرد: دراین دوره 10 روزه به همراه مسعود عنایت و هدایت الله ممبینی شرکت داشتم و آموزش های لازم را درخصوص نظارت درداوری دیدیم البته من فقط 4 روز بودم وسایر ناظران ایرانی دردوره 10 روزه شرکت داشتند.

عسگری درباره محوراصلی برنامه های آموزشی در این کارگاه نیز گفت: هدف اصلی فیفا و کنفدراسیون آسیا یکنواختی و یکسان سازی اظهارنظرهای کارشناسان داوری درخصوص اتفاقات درداوری درفوتبال است.

به گفته وی کمیته آموزش داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا برای نزدیک کردن نظرات کارشناسی و جلوگیری از گوناگونی آن درمورد اتفاقات مختلف درفوتبال این دوره ها را برگزار می کند،علاوه برآن شرکت کنندگان با دیدگاه های مقامات اجرایی درخصوص بیشتر آشنا می شوند.

عسگری درخصوص برکناری اش ازریاست دپارتمان داوری نیزاظهارداشت: نظری ندارم.

صبح امروز منابع غیررسمی اعلام کردند که عسگری از ریاست دپارتمان داوری برکنار و نادرجعفری به عنوان رییس جدید دپارتمان داوری انتخاب شده است.این خبر هنوز از سوی فدراسیون فوتبال تایید نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *