برگزاری کلاس داوری درجه سه در استان یزد

DSC02692

DSC02699

DSC02721

کلاس قوانین فوتبال (داوری) درجه سه در استان یزد طبق برنامه ریزی قبلی دریکسال گذشته در راستای استعدادیابی از منابع مدارس فوتبال آموزش و پرورش و دانشگاه ها به شکل ارتباط مکتوب و حضوری استارت خورد.
در این کلاس که به تدریس آقای مجید روغنی مدرس رسمی فدراسیون فوتبال تشکیل شده بود قوانین 17 گانه فوتبال و آخرین اصلاحات برد بین المللی آموزش داده شد. شایان ذکر است با توجه به برنامه ریزی منظم و هدف دار استقبال بی نظیر از این کلاس بعمل آمده بود که این امر موجب شد تا مجوز دو کلاس صادر تا تمامی دانشجویان بتوانند ضمن استفاده بهینه از این دوره گامی بلندی باشد جهت رشد فوتبال استان یزد نهایت این دوره در تاریخ 17/11/93 با آزمون تئوری و عملی به پایان رسید؛ آقای روغنی سیاست آموزش و تربیت جوانان با استعداد با استیل بدنی و تحصیلات مناسب را امری مفید جهت پیشرفت کمی وکیفی فوتبال و داوری آن را درآینده نزدیک در استان و کشور برشموردند وامیدوار هستند تا این امر در یک دوره کوتاه مدت محقق گردد.

یک پاسخ

  1. با سلام و خسته نباشی.من موفق نشده ام که شماره ایی از شما پیدا کنم.میخواستم برای کلاس داوری فوتبال درجه 2 ثبت نام کنم.اگر ثبت نام میکنید بمن اطلاعی دهید ممنون همراه 09166646847

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *