توقع جامعه داوری حمایت و تقدیر شایسته از تیم داوری ایران است

تیم داوری ایران در اسیادر اسمان بی ستاره فوتبال ایران این تیم داوری ایران بود که خوش درخشید

به گزارش سایت داوران ایران در حالی که چندین دوره از جام ملت های اسیا میگذرد و تیم ملی ایران از نظر مقامی و حضور در فینال باز مانده است این تیم داوری ایران بود که با حضوری شایسته و مقتدر در جام ملتهای اسیا استرالیا درخشید.

تیم داوری ایران متشکل از اقایان فغانی سخندان و ابوالفضلی از همان ابتدای مسابقات با قدرت کار خود را اغاز کرده و موجب شدند تا با تمام لابی ها و کرسی هایی که قبلا هم موجب شده بود داور شایسته ایرانی را از حضور به عنوان داور اصلی در جام جهانی گذشته برزیل 2014 کنار بگذارد نتوانند این بار حق داور ایران را پایمال کنند.

نخستین بازی که تیم داوری ایرن قضاوت کرد دیدار عربستان و چین بود. این بازی با برتری ۱-۰ چین خاتمه یافت.

دومین قضاوت تیم داوری ایران قضاوت بازی کویت و کره جنوبی بود که با برتری 1-0 کره پایان یافت.

دیدار سوم قضاوتی حساس بین دو تیم ژاپن و عراق بود رقابتی که با برتری ۱-۰ ژاپن به پایان رسید.

فغانی جام ملتهای اسیا2015

قضاوت سه دیدار در مرحله مقدماتی که نشانگر این بود که کمیته داوران اسیا از عملکرد تیم داوری ایران راضی است چرا که فقط دو تیم داوری بودند که سه دیدار از مرحله مقدماتی را قضاوت کرده بودند تیم داوری ایران و تیم داوری ازبکستان.

حالا نوبت به بازی های یک چهارم نهایی رسیده بود جایی که ژاپن و امارات باید رو در روی هم قرار میگرفتند بازی که قضاوتش به تیم داوری ایران سپرده شد، که از بزرگترین شگفتی‌های جام شانزدهم بود. دیدار امارات و ژاپن که ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید و سرانجام ضربات پنالتی، رای به صعود امارات داد قضاوتی بی نقص و کم نظیر از تیم داوری ایران.

این در حالی بود که تیم ملی ایران با نتیجه ای غیر منتظره از تیم عراق در ضربات پنالتی شکست خورد و حذف شد حالا تنها نماینده ایران در جام ملتها تیم داوری ایران بود که با اقتدار در جام ملتها جولان میداد و پیش میرفت.

با انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور چهارم بازی کره جنوبی و عراق و سپردن بازی استرالیا و امارات به ایرماتوف احتمالات سپردن فینال بزرگترین رویداد فوتبالی اسیا به فغانی و تیم داوری ایران زیاد شد اما ما که به حق خوری در کیمته داوران اسیا و نداشتن لابی در اسیا عادت کرده بودیم احتمال این شانس را کم رنگ میدیدیم که نکند باز هم نواف شکرالله یحرینی از گرد راه برسد و و ارزوی تیم داوری ایران و جامعه داوری ایران را با خود به فینال ببرد.

فغانی جام ملتهای اسیا2015

حالا همه منتظر اعلام نام داور فینال جام ملتهای اسیا بودند و به یک باره خبر انتخاب تیم شایسته داوری ایران به عنوان تیم داوری فینال جام ملتها بر روی تمامی خبرگزاری های داخلی و خارجی اسیا نقش بست خبری مهم برای جامعه داوری ایران خبری خوشحال کننده و غرور افرین.

حالا تیم داوری ایران بدون لابی و پشتوانه و با اتکاء به تلاش و پشتکار خود به فینال جام ملتهای اسیا رسید کاری که اسان نیست

علیرضا فغانی به همرا دو کمکش اقایان رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی حالا افتخار بزرگی رو کسب کرده اند افتخاری که هیچ تیم داوری ایران کسب نکرده بود و هیچ داور وسطی از ایران کسب نکرده بود.

تیم داوری ایران به خوبی و با شایستگی و در حضور داوران بزرگ اسیا فینال جام ملتهای اسیا رو قضاوت کرد و باعث افتخار و سربلندی ایران و جامعه داوری ایران شد.

تیم داوری ایران

حالا وقت ان است که کمیته داوران و در راس ان فدراسیون فوتبال و شخص اقای کفاشیان از تیم داوری ایران استقبال در خور توجهی داشته باشند توقع جامعه داوری این است که از تیم داوری ایران حمایت و تقدیر شایسته انجام گیرد.

سایت داوران ایران به نمایندگی از جامعه داوری ایران به تیم داوری ایران خسته نباشید جانانه میگوید و ارزوی سربلندی و سرافرازی برای تیم داوری ایران در مسابقات اتی را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *