اصفهانیان: فغانی و کمک‌هایش هیچ اشتباه تاثیرگذاری نداشتند

فریدون اصفهانیانرئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: علیرضا فغانی و کمک‌هایش فینال جام ملت‌های آسیا را به خوبی قضاوت کردند.

فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نحوه قضاوت علیرضا فغانی و ابوالفضلی و سخندان دو کمک ایرانی‌اش گفت: تیم داوری این مسابقه بسیار خوب عمل کرد. فغانی دوندگی بسیار خوبی داشت. در جای‌گیری‌ها درست عمل کرد و هماهنگی خوبی هم با کمک‌هایش داشت. در کل خوشحال هستیم و افتخار می‌کنیم که داوران ایرانی به خوبی از عهده قضاوت این مسابقه برآمدند.

وی در مورد اینکه در یکی دو صحنه بازیکنان کره‌ای نسبت به عملکرد داور اعتراض داشتند گفت: فغانی و کمک‌هایش هیچ اشتباه تاثیرگذاری نداشتند. ممکن است در داوری فوتبال اشتباهات کوچکی رخ بدهد اما قضاوت آنها بسیار خوب بود. در آوانتاژ دادن‌ها هم فغانی بسیار موفق عمل کرد. باید از مسئولان سابق کمیته داوران و همچنین خانواده فقانی هم تشکر کنیم. فغانی شرایط سنی خوبی دارد و می‌تواند در جام جهانی 2018 روسیه هم قضاوت کند.

رئیس کمیته داوران در مورد اینکه قرار است تقدیر از فغانی و کمک‌هایش فقط به صورت اهدای لوح باشد یا اینکه به آنها پاداش هم داده می‌شود گفت: من به تنهایی تصمیم‌گیرنده نیستم اما تلاش می‌کنم پاداشی در خور و شایسته این داوران موفق فوتبال ایران در آسیا در نظر گرفته شود. آنها بزرگ‌ترین رویداد فوتبال قاره آسیا را قضاوت کردند بنابراین باید درخور و شخصیت این عزیزان از آنها تقدیر به عمل آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *