اصفهانیان: مشکلات مالی مانع از افزایش دستمزد داوران شده است!!!!!!

فریدون اصفهانیانرئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت:‌ دستمزد داوران در این فصل طبق همان نرخ فصل گذشته پرداخت خواهد شد.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری فارس، فریدون اصفهانیان در مورد خداحافظی حسن کامرانی‌فر از داوری گفت: کامرانی‌فر به دلیل اینکه مریض بود نتوانست تست آمادگی جسمانی خود را در آسیا با موفقیت پشت سر بگذارد. بیماری معده مانع از این شد که او مثل همیشه موفق باشد. با این حال در مورد خداحافظی هیچ چیزی به طور رسمی به ما اعلام نکرده است و نامه‌ای هم در این مورد به ما نداده است اما آنچه که مهم است سلامتی کامرانی‌فر است و باید ببینیم او چه تصمیمی می‌گیرد.

وی در مورد تست آمادگی جسمانی محسن ترکی گفت: خوشبختانه ترکی و بنیادی‌فر تست آمادگی جسمانی خود را با موفقیت در امارات سپری کردند و نام ترکی دوباره در فهرست داوران بین‌المللی ما قرار می‌گیرد. محسن ترکی و موعود بنیادی‌فر هر دو از داوران الیت ما هستند.

رئیس کمیته داوران در مورد پرداخت دستمزد داوران و اینکه این دستمزد افزایشی داشته یا نه، گفت: دپارتمان همه مدارک را به سازمان لیگ ارسال کرده و قرار است به زودی نواقصی هم که وجود دارد برطرف شود اما دستمزد داوران در این فصل افزایشی نداشته و بر اساس همان نرخ فصل گذشته دستمزد پرداخت می‌شود. ظاهرا مشکلات مالی مانع از افزایش دستمزد داوران شده است.

اصفهانیان در مورد اینکه با توجه به مردودی کامرانی‌فر کدام داوران ما در جام ملت‌های آسیا حاضر خواهند شد،‌گفت:‌ما یک تیم کامل داوری در جام ملت‌های استرالیا داریم. علیرضا فعانی، رضا سخندان و ابوالفضلی تیم داوری ما در جام ملت‌های آسیا خواهند بود.

اصفهانیان در مورد زمان برگزاری کلاس داوری در نیم‌فصل گفت: کلاس داوری و نظارت در دی ماه برگزار خواهد شد.

یک پاسخ

  1. فقط مشکل مالی موجب افزایش دستمزد داوران نیست بلکه سهم قابل توجه از سوء مدیریت در کمیته داوران کشور باید قائل باشیم چرا که دستمزد کل داوران لیگ برتر ودسته جات 1و2و3 وپایه وفوتسال وفوتبال ساحلی به اندازه 2یا 3 متوسط بازیکن لیگ برتری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *