فغانی نامزد دریافت جایزه بهترین داور سال جهان شد

علیرضا فغانی جام جهانی

علیرضا فغانی داور شایسته فوتبال ایران به عنوان یکی از نامزدهای دریافت جایزه بهترین داوری سال 2014 فوتبال جهان معرفی شد.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از سایت گل، علاوه بر او نیکولا ریتزولی از ایتالیا، بورن کوپرز از هلند، یونیچی نیشیمورا از ژاپن، جانی سیکازوه از زامبیا، باکاری پاپا گاساما از گامبیا، عبدالقادر زیتونی و نوربرت هائواتا از تاهیتی، ویلمار الکساندر رولدان از کلمبیا، ساندرو میرا ریچی از برزیل، روبرتو گارسیا و مارکو آنتونیو رودریگز از مکزیک دیگر نامزدهای دریافت جایزه بهترین داور سال جهان هستند.

در این مراسم که هر سال در دبی برگزار می شود، بهترین باشگاه فوتبال جهان و همچنین بهترین مدیر برنامه بازیکنان هم معرفی خواهند شد.

از این رو پنج باشگاه فوتبال مطرح اروپا شامل رئال مادرید اسپانیا، یوونتوس ایتالیا، بایرن مونیخ آلمان، آژاکس هلند و بازل سوییس به عنوان نامزدهای دریافت جایزه بهترین باشگاه فوتبال جهان معرفی شده اند.

ولکر استروت، پره گواردیولا، خورخه مندس و جیوانی برانچینی نیز نامزدهای دریافت جایزه بهترین مدیر برنامه بازیکنان در سال 2014 هستند.

رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی اروپا قرار است روز 30 دسامبر (9 دی) برای برگزاری یک دیدار دوستانه با آث میلان ایتالیا به دبی برود. به همین دلیل انتظار می رود کارلو آنچلوتی و شاگردانش در مراسم انتخاب بهترین باشگاه جهان که یک روز قبل برگزار می شود، حضور داشته باشند.

در این مراسم که روز 29 دسامبر (8 دی) با همکاری ‘گلوب ساکر’، اتحادیه باشگاه های اروپا و همچنین انجمن مدیر برنامه های فوتبال اروپا برگزار می شود، بزرگانی مثل میشل پلاتینی و فابیو کاپلو نیز حضور خواهند داشت.

یک پاسخ

  1. ایشالله که اول میشه پسر عمومون.افتخار مایی اقا بهروز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *