عسگری: رده‌های پایین‌تر سه فصل است که حقوق نگرفته‌اند

حسین عسگری نایب رئیس کمیته داورانرئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: وضع داوران لیگ برتر بهتر از داوران رده‌های دیگر است زیرا در رده‌های پایین‌تر ما سه فصل است که به داوران پرداختی نداشته‌ایم.

به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از خبرگزاری فارس، حسین عسگری  در مورد شرایط نابسامان داوران لیگ برتر و پرداخت نشدن دستمزد آنها در لیگ چهاردهم گفت: این اتفاقات مسئله جدیدی نیست. داوران از گذشته و از قدیم هم با این مشکلات دست به گریبان بودند. ما به دنبال پرداخت مطالبات داوران هستیم هرچند داوران لیگ برتر شرایط بهتری دارند و آنها فقط در این فصل دستمزد نگرفتند. ما در لیگ‌های پایین‌تر سه فصل است که به داوران دستمزد نداده‌ایم.

وی تصریح کرد: در مورد دستمزد داوران لیگ برتر باید بگویم که به خاطر افزایش دستمزد داوران پرداخت‌ها انجام نشد تا این پرداخت‌ها با شرایط جدید و به یکباره پرداخت شود. با این حال ما از فدراسیون خواسته‌ایم تا برای پرداخت دستمزد داوران اقدامی صورت بدهد که دو هفته پیش بخشی از مطالبات داوران در رده‌های پایین‌تر پرداخت شد و در لیگ برتر هم پرداخت‌ها انجام خواهد شد.

رئیس دپارتمان داوری در مورد اینکه داوران حتی لباس گرم هم برای قضاوت در این فصل از مسابقات لیگ برتر دریافت نکردند گفت: هوای پاییز به یکباره سرد شد و به همین دلیل لباس گرم به آنها نداده‌ بودیم. این هفته لباس گرم به داوران می‌دهیم.

عسگری در مورد سیستم رادیویی داوران گفت: یکی از شرکت‌های داخلی نمونه‌ای را به ما ارائه کرد که اشکالاتی داشت و قرار شد آن اشکالات را به طرف کند تا به داوران سیستم رادیویی بدهیم. تصور می‌کنم در نیم‌فصل دوم داوران سیستم رادیویی داشته‌ باشند.

یک پاسخ

  1. سلام
    تو رو خدا به گوش مسئولین برسونید
    به خاطر همین شرایط نا بسامان در پرداخت نشدن دستمزد داوران زندگی چند داور متاهل از هم پاشیده ….خودتون باید پاسخگو باشید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *