اصفهانیان: گمانه‌زنی رسانه‌ها در مورد داور دربی اشتباه است

فریدون اصفهانیانرئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: یدالله جهانبازی گزینه قضاوت دربی است اما او هم اندازه دیگر داوران شانس دارد.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری تسنیم فریدون اصفهانیان در خصوص اینکه گفته می‌شود یدالله جهانبازی برای قضاوت در دربی 79 انتخاب شده است، عنوان کرد: این مسائل گمانه‌زنی رسانه‌ها و تحلیل‌هایی است که آنها انجام می‌دهند. این تحلیل هم اشتباه است که چون جهانبازی این هفته قضاوت نمی‌کند، می‌خواهد دربی را سوت بزند.

وی افزود: چند سال پیش محسن ترکی هر دو دیدار رفت و برگشت پرسپولیس و استقلال را قضاوت کرد اما کسی تحلیل نکرد که چرا این اتفاق افتاده است. به همین دلیل می‌گویم که تحلیل‌هایی هم که اکنون شده اشتباه است.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با بیان اینکه داور دربی زمانی مشخص می‌شود که به صورت رسمی اعلام شود، اظهار داشت: نباید به تحلیل هر کسی بال و پر بدهیم. جهانبازی هم جزو داورانی محسوب می‌شود که گزینه قضاوت در دربی است اما او هم اندازه دیگر داوران شانس دارد.

اصفهانیان گفت: هیچ گمانه‌زنی درست نیست. شاید دربی 79 را محسن ترکی قضاوت کند، شاید تورج حق‌وردی داور دربی باشد و شاید هم داور دیگری برای استقلال و پرسپولیس سوت بزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *