اصفهانیان: ترکی در این تست موفق شود می تواند در لیگ قضاوت کند

فریدون اصفهانیانرئیس کمیته داوران ادعا کرد به زودی از ترکی برای حضور در میادین تست خواهد گرفت. این در حالی است که پیش از این ترکی علاقه ای به بازگشت به داوری نداشت ولی ظاهرا کمیته داوران او را راضی کرده است.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از سایت “ورزش سه”  فریدون اصفهانیان گفت: محسن ترکی در تست آمادگی جسمانی رد شده اما ما برای او و داورانی که نتوانستند در تست نمره قبولی بگیرند چند روز دیگر یک امتحان برگزار می کنیم.اگر او بتواند در این تست موفق شود می تواند در لیگ برتر برای ما قضاوت کند.
او گفت که ترکی باید یک تست بین المللی هم برگزار کند: ترکی جزو داوران الیت فیفا است و برای اینکه مجوز شرکت در بازی های بین المللی داشته باشد باید در تست های فیفا هم شرکت کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا پرونده داوری محسن قهرمانی در فوتبال ایران بسته شده است هم گفت: بله دیگر او در بیمن داوران لیگ جایی ندارد.

یک پاسخ

  1. ترکی جایگاه بزرگی در بین فوتبالی ها دارد خط و نشان برای ایشان تخریب داوری می تواند باشد اگر ایشان افتخار دادند و برگشتند باید فدراسیون جشن بگیرد در این وضعیت جایگاه و رزومه کاری ترکی ازلحاظ کاری و شخصیتی و مدیریتی به کل سوابق بعضیها می چربد در کل باید اذعان نمود داوری تحت یک مدیریت بسیار سنتی مورد تخریب و نابودی قرار گرفته است و متاسفانه این اشکال بیشتر در سطح کلان به فوتبالی نبودن مدیریتها ی فدراسیون بر می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *