حسین یدی در غم از دست دادن مادر به سوگ نشست

تسلیت از دست دادن مادرجناب آقای حسین یدی

درگذشت مادر گرامیتان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

از طرف جامعه داوری ایران این ماتم جانگداز را به خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می ‌کنیم.

ما را در غم خود شریک بدانید.

9 پاسخ

  1. سلام درگذشت والده گرامی اقای یدی را به ایشان و خانواده داغدارش تسلیت عرض میکنم روحش شاد۰

  2. باسلام وادب.چندی جهان ما را به ترانه وامیدارد.جهان را برای پر گشودن بهترینها.بنگر که پرنده رفتنی است.پرنده رفتنی است.. ضمن تاسف .از طرف کمیته داوران سیستان .بلوچستان به استاد ارجمندم جناب آقای یدی وخانواده محترمتان صمیمانه تسلیت گفته .صبر واسعه را برایتان از مهربان هستی خواهانم.

  3. از طرف شاگردتون این غم بزرگ رو به شما و خانواده محترمتون تسلیت عرض میکنم

  4. برادر و استاد گرانقدر اقای یدی میدانیم وجود مادر روشنی دل فرزندان است لکن تقدیر حیات در این است و ما راضی به رضای حضرت حق .امیدوارم خداوند به شما صبر عنایت فرماید و روح ایشان را قرین رحمت سازد.آمین

  5. جناب اقای حسین یدی داورپیشکسوت × درگذشت مادر عزیزتان را به شما و خانواده گرانقدرتان تسلیت عرض مینمایم وما را در غم خود شریک بدانید

  6. با سلام درگذشت مادر بزرگوارتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم در پناه ایزد منان روح آن مرحومه قرین رحمت الهی گردد.

  7. سلام جناب آقای حسین یدی در گذشت والده محترم خدمت شما تسلیت عرض نموده برای شما صبر جمیل وبرای آن مرحومه رحمت الهی همراه علو درجات از خداوند منان مسئلت می نمایم .

  8. جناب آقای حسین یدی درگذشت مادر گرامیتان را تسلیت عرض می نماییم.

  9. با سلام و عرض تسلیت به محضر استاد ارجمند جناب آقای حسین یدی
    مویه های دل غمزده تان ترنم نغمه های شادی فردا ، برایتان شکیبایی
    ما را نیز در غم از دست دادن والده مکرمه تان شریک بدانید برای آن عزیز سفر کرده رحمت و مغفرت الهی و برای شما و سایر بازماندگان صبر و سلامتی آرزومندیم.
    عبدالحسین باستان داور ملی فوتبال از استان گیلان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *