عنایت حق اظهارنظر انضباطی ندارد؛ از او شکایت کردم

هوشنگ نصیرزاده
رییس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات مسعود عنایت رییس اسبق کمیته داوران این فدراسیون گفت: عنایت اکنون ناظر داوری است بنابراین حق اظهار نظر انضباطی ندارد.به همین دلیل از وی به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت کردم.
مسعود عنایت روز دوشنبه در مورد دعوای این روزهای علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و هوشنگ نصیرزاده گفته بود: نصیرزاده در این زمینه صلاحیت اظهار نظر ندارد، او در کمیته تدوین مقررات است و کمیته داوران ممکن است با تصمیمات این کمیته موافق نباشد. بر همین اساس او حق دخالت در امور کمیته داوران را ندارد.
نصیرزاده نیز روز سه شنبه در گفت و گو به اظهارات عنایب واکنش نشان داد و افزود: عنایت بدون این که یک ماده انضباطی را مطالعه کرده باشد در مورد اعتراض به داوران لیگ برتر مطالبی گفته و این اعتراض‌ها را حق طبیعی تیم‌ها دانسته است.
وی ادامه داد: این اظهار نظر عنایت، تشویق باشگاه‌ها به اعتراض به داوری و نوعی دهن کجی به قوانین مصوب مجمع عمومی فدراسیون فوتبال محسوب می شود.
رییس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: عنایت که بیشتر کارشناس خطا و اوت است و تخصصی در امور انضباطی و مقررات مربوط به آن ندارد نباید با اظهار نظرهای غیر مسوولانه وارد منارعاتی شود که در آن مهارت و تخصصی ندارد.
به گفته وی از آنجا که عنایت با فدراسیون فوتبال همکاری دارد باید تابع مقررات این فدراسیون باشد.
نصیرزاده خاطرنشان کرد: با توجه به اظهارنظر عنایت و حمله وی به مقامات رسمی فدراسیون و مقررات مجمع عمومی از او به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کردم تا مشخص شود که کدام یک از ما دارای صلاحیت هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *