عسگری: انتقادهای مربیان علیه داوران با نیت خاصی صورت می‌گیرد

عسگریرئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال با بیان اینکه انتقادهای مربیان علیه داوران با نیت خاصی صورت می‌گیرد، تاکید کرد: شک نکنید مربیان به دنبال فرافکنی هستند تا به نوعی جهت افکار عمومی را به خاطر نتایج تیم خود تغییر دهند.

به گزارش سایت داوران ایران و بنق از خبرگزاری مهر، حسین عسگری در خصوص اعتراض‌های مربیان به داوران در شروع رقابتهای فصل جدید لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق اظهارکرد: شک نکنید این اعتراض‌ها از روی نیت خاصی صورت می‌گیرد. آنها به خاطر اینکه جهت افکار عمومی را نسبت به نتایج و کیفیت بازی‌های خود عوض کنند، این اعتراض‌ها را مطرح می‌کنند.

وی افزود: در جام جهانی دیدیم داوران اشتباهات زیادی داشتند ولی بعد از انجام 64 بازی دیدید که هیچ بازیکن یا مربی حق اعتراض به خود را در رسانه‌ها نداد اما با شروع لیگ برتر شاهد این هستیم که مربیان اعتراض‌های بی‌موردی را انجام می‌دهند. ما در بازی‌های هفته اول اشتباهات تاثیرگذاری نداشتیم ولی بازیکنان برخی تیم‌ها به خود اجازه دادند با بدترین الفاظ به داوران انتقاد کنند.

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال با اشاره به تصمیمات کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه مربیان معترض خاطرنشان کرد: خوشبختانه کمیته انضباطی از همین شروع فصل وارد عمل شده و با تصویب آیین نامه جدید به دنبال این است تا جلوی این اعتراض‌ها را بگیرد. من امیدوارم که این روند ادامه پیدا کند تا داوران با آرامش به کار خود ادامه دهند.

عسگری در پایان گفت: رسانه‌‎ها بعد از هفته اول لیگ خیلی خوب وارد عمل شدند و به این موضوع پرداختند که مربیان اعتراض غیر منطقی داشته‌اند. من امیدوارم که در این راه رسانه‌ها به ما کمک کنند تا بتوانیم شرایط خوبی را در زمینه داوری داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *