دستمزد یک میلیونی داوران هنوز تصویب نشده است

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: در تست آمادگی جسمانی داوران برای لیگ برتر ۳۰ داور و کمک داور مردود شدند که ۳ داور بین‌المللی نیز در بین مردودی‌ها هستند.
هدایت ممبینی در مورد مردودی‌های تست آمادگی جسمانی، گفت: در تست آمادگی جسمانی ۱۰۰ داور و کمک داور شرکت کرده بودن که ۳۰ داور و کمک داور نتوانستند تست آمادگی جسمانی را با موفقیت پشت سر بگذارند.
وی در مورد اینکه مشهورترین داور مردودی محسن ترکی بود یا نفرات دیگری هم در این فهرست بودند، گفت: محسن ترکی، علیرضا خورشیدی، اکرمی از بین داوران بین المللی ما بودند که در تست مردود شدند و سجاد توری هم یک کمک داور بین المللی ما بود که نتوانست تست را با موفقیت پشت سر بگذارد. البته آمار من تقریبی است و دقیق نیست ولی در مجموع ۳۰ مردودی در تست داشتیم.
ممبینی در مورد اینکه از مردودی‌ها چه زمانی تست گرفته می‌شود، گفت: طبق تصمیم قبلی قرار بود که در نیم فصل از این داوران تست گرفته شود اما شاید در جلسه بعدی کمیته داوران مصوب شود که در زمانی دیگر و زودتر از پایان نیم فصل از داوران مردودی تست گرفته شود.
عضو کمیته داوران در مورد اینکه دستمزد یک میلیون تومانی داوران برای لیگ چهاردهم مورد تصویب قرار گرفت یا نه، گفت: این دستمزد مطرح شده و باید در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مصوب و به سازمان لیگ ابلاغ شود و منبع مالی آن هم تامین شود هنوز این دستمزد یک میلیونی به طور رسمی تایید نشده است.
وی در مورد اینکه پیش بینی‌اش از داوران در لیگ برتر آینده چیست، گفت: امیدوارم که هر چه جلوتر می‌رویم تجربه داوران ما بیشتر شود و این کلاس بازآموزی فشرده را برگزار کردیم و جام جهانی هم خودش یک کلاس داوری خوب برای داوران بود.
ممبینی در مورد شایعه حضور داورانی بدون هماهنگی اعضای کمیته در کلاس داوری، گفت: این مسئله به هیچ عنوان صحت ندارد. البته برخی هیات‌ها درخواست بازنگری در مورد برخی اسامی داشتند که با هماهنگی این نفرات به کلاس داوران آمدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *