فغانی: هیچ جای نگرانی برای داوران بین المللی نیست

علیرضا فغانی
علیرضا فغانی که به صورت داور ذخیره در جام جهانی ۲۰۱۴ حضور پیدا کرده بود با گلایه از برخی رسانه ها و روزنامه ها اظهار داشت: متاسفانه برخی رسانه ها توجه کامل به اخبار نکرده و هر جور دوست دارند آن را منعکس می کنند. نمونه اش داور بازی ایران و آرژانتین بود که خیلی ها نوشتند او از ملت ایران عذرخواهی کرده در حالی که اینطور نبود و من به خاطر ناسزاهایی که مردم کشورمان در فیس بوک به او و خانواده اش گفته بودند از او عذرخواهی کردم. آن وقت رسانه ها طوری جلوه دادند که انگار داور به خاطر قضاوت بازی ایران و آرژانتین از ما عذرخواهی کرده است.
وی در ادامه درباره انتخاب ریتزولی برای بازی فینال هم یادآور شد: او یکی از بهترین داوران حاضر در جام جهانی است و به نظرم دپارتمان داوری فیفا بهترین انتخاب را انجام داده است.
فغانی در خصوص اینکه چرا او و حسن کامرانی در هیچ کدام از دیدارهای نیمه نهایی و نهایی حضور ندارند، خاطرنشان کرد: داورهای خوبی را در تیم های ذخیره داشتیم که این بار نوبت آنها بود تا در این دیدارها حضور داشته باشند و به همین خاطر ما به ایران بازگشتیم.
داور فوتبال کشورمان در پایان درباره هشدارهای منتقدان داوری به خاطر کاهش داوران بین المللی بیان داشت: اصلا جای نگرانی نیست. کمیته داوران فکرش را کرده و به زودی شاهد حضور داوران خوبی در عرصه داخلی و بین المللی خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *