اصفهانیان: قهرمانی هنوز درخواست بازگشت به داوری نکرده است

فریدون اصفهانیانرئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: در مورد محسن ترکی به گونه‌ای تصمیم‌گیری می‌کنیم که به صلاح داوری کشور باشد.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری فارس فریدون اصفهانیان در مورد آغاز کلاس داوران برای لیگ چهاردهم و احتمال حضور محسن قهرمانی در این کلاس، گفت: 30 تا 35 داور و 55 تا 60 کمک داور از روز 31 تیرماه در کلاس توجیهی داوران شرکت می‌کنند و روز اول مرداد هم تست آمادگی جسمانی بعد از افطار از داوران گرفته می‌شود. در مورد محسن قهرمانی باید بگویم او هنوز درخواستی برای بازگشت به داوری نداده است و اگر درخواست بدهد در مورد آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

اصفهانیان در مورد وضعیت محسن ترکی، گفت: او یکی از داوران بزرگ کشور بوده و با توجه به مسایلی که پیش آمده سعی می‌کنیم در مورد ترکی به گونه‌ای تصمیم بگیریم که به صلاح داوری کشور باشد.

رئیس کمیته داورن در مورد درخواست افزایش دستمزد داوران به یک میلیون تومان، گفت: ما این درخواست را به کفاشیان و تاج ارایه کرده‌ایم و مذاکرات شفاهی هم با آنها انجام شده است ولی هنوز جلسه رسمی در این زمینه نداشته‌ایم. البته با توجه به افزایش درآمد تبلیغات محیطی و اسپانسری که جذب شده انتظار داریم دستمزد داوران افزایش پیدا کند.

اصفهانیان در مورد اینکه اگر استقلال و پرسپولیس در هفته اول لیگ با یکدیگر برخورد کنند کدام داور این بازی را قضاوت خواهد کرد و آیا فغانی گزینه‌ اصلی است، گفت: یکی از داوران خوب ما این بازی را قضاوت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *