ابرقویی: داوری اصفهان رشد قابل توجهی نداشته است

قضاوت داوران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان اصفهان، همایش روسای هیئت فوتبال شهرستان‌های استان اصفهان با حضور ابرقویی‌نژاد رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان، زندآور شهردار فلاورجان، مهدی مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان و جمعی از روسای هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های تابعه استان و کمیته‌های برگزاری هیئت فوتبال استان و به میزبانی هیئت فوتبال فلاورجان در سالن کنفرانس شورای اسلامی شهرستان فلاورجان برگزار شد.

در این همایش علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد رئیس هیئت فوتبال اصفهان از هیئت‌های شهرستان‌ها درخواست کرد با توجه به مشکلات یکسال اخیر باید شهرستان‌ها و هیئت استان بیشتر تلاش کنند تا وقفه ایجاد شده را جبران کنند.

وی در ادامه داوران استان را ضعیف شمرد و گفت: اگر داوری اصفهان در کنار فوتبال این استان رشد قابل توجهی نداشته است به دلیل این بوده که خود داوران از تمام توان استفاده نکرده‌اند و باید از نظر فنی خودشان را قوی‌تر کنند.

همچنین در ادامه این مراسم حمید جمالپور رئیس هیئت فوتبال شهرستان فلاورجان ضمن گزارش عملکرد هیئت فوتبال این شهرستان، از هیئت فوتبال استان اصفهان خواستار شد که در بحث اعزام داوران به مسابقات استانی و کشوری ابتدا با هیئت فوتبال شهرستان مکاتبه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *