مظفری‌زاده: داور قاطع است، بازیکنان احتیاط کنند

سعید مظفری زاده

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره داور اکوادوری دیدار تیم های ملی ایران و نیجریه گفت: وی داور قاطعی است و بازیکنان باید احتیاط را در دستور کار خود داشته باشند.

سعید مظفری زاده با بیان اینکه داوران آمریکای جنوبی به قضاوت در بازی های خشن عادت دارند و به همین دلیل سخت گیرانه عمل می کنند به ایرنا افزود: کارلوس ورا در ۶۰ دیدار بین المللی ۲۴ کارت قرمز و نزدیک به ۳۰۰ کارت زرد به بازیکنان داده است.
وی ادامه داد: بازیکنان معتقدند ورا داور خشنی است اما برخلاف تصور آنها، وی یک داور استاندارد است.

مظفری اظهار داشت: این داور اکوادروی اعلام کرده که علاقه ای به نشان دادن کارت زرد و قرمز ندارد اما بازیکنان با خطاهای سنگین خود نشان می دهند که به دریافت کارت زرد علاقه دارند.

وی افزود: این داور استاندارد قضاوت می کند و بازیکنان هر دو تیم باید مواظب باشند، کارت نگیرند.

کارشناس داوری فوتبال درباره خبر بازگشت نیشیمورا، داور دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، به ژاپن نیز اظهار داشت: این خبر صحت ندارد و سایت فیفا نیز این موضوع را تایید نکرده است ضمن اینکه تمامی داوران تا پایان دیدار های مرحله گروهی در برزیل خواهند ماند و بعد از این مرحله داوران غربال می شوند.

مظفری زاده در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا نیشیمورا باز هم در جام جهانی قضاوت خواهد کرد یا خیر نیز گفت: چنین تصمیمی بر عهده فیفا است و کمیته داوران مسابقات در این باره تصمیم گیری می کند.

دیدار تیم های ملی ایران و نیجریه فردا شب (دوشنبه) رأس ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه پایکسادا شهر کوریتیبا برگزار می شود.

کارلوس ورا داور اکوادوری، قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *