نصیرزاده: داور اکوادوری متخصص قضاوت در دیدارهای خشن است

هوشنگ نصیرزاده

هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری فوتبال ایران در آستانه دیدار تیم های ملی ایران و نیجریه در جام جهانی ۲۰۱۴ درباره داور اکوادوری این بازی گفت: کارلوس ورا از سال ۲۰۰۶ در فهرست داوران بین المللی قرار گرفت و بازی های خشن را به خوبی قضاوت می کند.
تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل دوشنبه شب با قضاوت کارلوس ورا داور اکوادوری برابر نیجریه به میدان خواهد رفت.
نصیرزاده با اشاره به اینکه این داور ۳۸ ساله قضاوت دیدار تیم های بولیوی و آرژانتین در مقدماتی جام جهانی و همچنین بازی چلسی و مونتری را در جام باشگاه های جهان بر عهده داشته است، گفت: این داور با ۱۷۶ سانتیمتر قد از فیزیک بدنی مناسبی برای قضاوت برخوردار است.
وی افزود: کمک های ورا در این دیدار کریستین لسکانو و بایرون رمرو از اکوادور هستند و داور چهارم این بازی نیز ویلمار رول دان از کلمبیا است.
کارشناس داوری فوتبال ایران با بیان اینکه این داور رتبه ۶۱ داوری جهان را در اختیار دارد، درباره عملکردش در دیدارهایی که قضاوت کرده است، اذعان کرد: او در کنترل مسابقه نمره ۸ از ۱۰ گرفته است و در مجموع آمار قابل قبولی دارد.
نصیرزاده با اشاره به اینکه این داور فردا شب (دوشنبه) دیدار تیم های ایران و نیجریه را در یکی از ورزشگاه های قدیمی برزیل که سال ساخت آن به ۱۹۱۴ باز می گردد، قضاوت خواهد کرد، افزود: این ورزشگاه از ورزشگاه های قدیمی برزیل است و ۳۸ هزار و ۵۳۳ نفر گنجایش دارد. امیدوارم این ورزشگاه شرایط خوبی برای برگزاری دیدار تیم های ملی ایران و نیجریه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *