فغانی: اعتراض اسکولاری و کواچ به من طبیعی بود

فغانی داور چهار افتتاحیه جام جهانی برزیل2014
فغانی داور چهار افتتاحیه جام جهانی برزیل2014

علیرضا فغانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایطش بعد از بازی با برزیل و کرواسی که وی داور چهارم این بازی بود، گفت: همه چیز خوب بود و خوشبختانه موضوع خاصی به وجود نیامد.

وی ادامه داد:‌ در حال حاضر هم که با شما صحبت می‌کنم در راه رفتن به فرودگاه هستم تا به شهر بلاهوریزنته بروم چرا که دیدار تیم‌های یونان و کلمبیا که فردا برگزار می‌شود در این شهر خواهد بود و من در این بازی داور چهارم هستم.

فغانی در مورد اعتراض‌هایی که اسکولاری و کواچ به وی می‌کردند، ‌گفت:‌ این مسائل در فوتبال طبیعی است و موضوع خاصی نبود. البته باید بگویم که در برزیل نگاه مثبتی به تصمیمات نیشیمورا وجود دارد و باید بگویم برخلاف اخباری که بعضا به گوشم رسیده هیچ داوری تا پایان مرحله گروهی به کشورش برنمی‌گردد و این‌طور نیست که این داور ژاپنی کنار برود و داور دیگری به جای او بیاید.

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان در مورد تیم داوری دیدار تیم‌های کلمبیا و یونان که از گروه C جام جهانی برگزار می‌شود، گفت: ‌این بازی در استادیوم مینیرو در شهر بلاهوریزنته برگزار می‌شود و مارک گیگر از آمریکا داور وسط و سان‌مارک هورد و جو فلتچر هر دو از آمریکا کمک‌های این بازی هستند و من به عنوان داور چهارم انجام وظیفه می‌کنم و همچنین حسن کامرانی‌فر کمک داور ذخیره این تیم است.

وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانم در جام جهانی بعدی به عنوان داور اصلی حضور داشته باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *