عسگری: فغانی جزو داوران ذخیره از سوی فیفا اعلام شد

عسگری
رییس دپارتمان داوری گفت: خوشحال می شدم اگر علیرضا فغانی جزو داوران اصلی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ بود، اما وی طبق اعلام قبلی فیفا جزو هشت داور ذخیره است.
حسین عسگری افزود: طبق اعلام فیفا ۳۳ داور در بیستمین دوره رقابت های جام جهانی فوتبال برزیل حضور دارند که از این ۳۳ نفر ۲۵ داوران به عنوان داور وسط قضاوت خواهند کرد.
به گفته عسگری هشت نفر از آنان به عنوان داور ذخیره هستند و فغانی یکی از دو نماینده داوری ایران در این رقابت‌ها جزو این هشت داور ذخیزه است.
رییس دپارتمان داوری در ادامه داد: طی روز های اخیر برخی شیطنت هایی در این خصوص صورت گرفته و اعلام کرده اند که فغانی جزو داروان اصلی است که من در همین جا این موضوع را تکذیب می کنم.
عسگری در پایان گفت: از اینکه دو نماینده از ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حضور دارند، باعث افتخار است و برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.
حسن کامرانی فر و علیرضا فغانی دو داور ایرانی هستند که در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حضور دارند.
بیستمین دوره رقابت های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل از ۲۳ خرداد ماه با حضور تیم های ۳۲ کشور جهان آغاز می شود و مراسم افتتاحیه این رقابت های ۲۲ خرداد ماه با بازی کرواسی و برزیل در شهر سائوپائولو برگزارمی شود.
۱۲ استادیوم در ۱۲ شهر سائوپائولو، بلوهوریزونته، فولتارزا، ریودوژانیرو، برازیلیا، رسیفه، کوریتیبا، مانوس، ناتال و پورتو الگره میزبان رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ هستند.
تیم ملی فوتبال کشورمان دراین رقابت‌ها در گروه F با تیم های آرژانتین، نیجریه و بوسنی هرزگوین هم گروه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *