خسروی: فغانی هنوز جزو داوران ذخیره جام جهانی است

داور بین‌المللی بازنشسته فوتبال ایران گفت: علیرضا فغانی هنوز جزو داوران ذخیره جام جهانی است و در گروه داوران اصلی قرار نگرفته است.

علی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور علیرضا فغانی در گروه داوران اصلی جام جهانی گفت: این خبر درست نیست زیرا فغانی همچنان جزو داوران ذخیره جام جهانی است. فیفا 33 گروه داوری را برای جام جهانی برزیل انتخاب کرده که 25 داور و گروه‌شان در فهرست داوران اصلی و 8 داور در گروه‌شان در گروه داوران ذخیره هستند.

وی ادامه داد: فغانی اکنون جزو 33 داوری است که به جام جهانی اعزام شدند ولی هنوز در گروه داوران اصلی قرار نگرفته و آنهایی که این خبر را داده‌اند یا دلسوز داوری نبوده‌اند یا قصد شیطنت داشتند.

داور بین‌المللی بازنشسته فوتبال ایران تاکید کرد: فغانی اکنون همراه داوران دیگر حاضر در جام جهانی در تمرینات و کلاس‌های داوری در برزیل شرکت می‌کند اما هنوز در فهرست داوران ذخیره است. کلاس‌های داوری جام جهانی زیر نظر ماسیمو بوساکا از سوئیس که رئیس دپارتمان داوری فیفاست و محمدصالح سوبخیدین که مدرس فیفا است، برگزار می‌شود. همچنین تورو کامیکاوا از ژاپن و عبدالرحمن دلاور از بحرین جزو ناظرین داوری در جام جهانی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *