خسروی: جامعه داوری کشور نه تنها از کفاشیان بلکه از رئیس فیفا هم گدایی نمی‌کند

علی خسروی

علی خسروی داور بین الملی بازنشسته کشورمان که به همراه تیم هنرمندان در مسابقات جام جهانی هنرمندان در مسکو حضور دارد به اظهارات حسن کامرانی فرد کمک داور بین المللی کشورمان در مراسم بدرقه از داوران اعزامی به جام جهانی واکنش نشان داد.
خسری در این رابطه در گفتگو با «نسیم» اظهار داشت : جامعه داوری کشورمان نه تنها از علی کفاشیان،رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان بلکه از سپ بلاتر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال برای داوری گدایی نخواهد کرد.صحبت های کامرانی فر در مراسم دیروز بی احترامی به جامعه داوری کشورمان بود و این حرکت از او بعید بود.
کمک داور بازنشسته کشورمان در ادامه افزود:داوران ما افراد شریفی هستند و نیاز به گدایی برای داوری ندارند و اگر کامرانی فر راست می گوید پیش از اعزام به جام جهانی حقایق در مورد کمیته داوران و دپارتمان داوری را مطرح می کرد. حقایقی که حتی واکنش رئیس فدراسیون را درپی داشت و ایشان گفته بودند هیچ برنامه ای از دپارتمان داوری و کمیته داوران ندیده است.
خسروی در ادامه افزود: کمک داور ذخیره بودن در جام جهانی افتخاری برای جامعه داوری نیست و ما پیش از این در فینال جام جهانی 94 کمک داور کشورمان به عنوان کمک داور اصلی در مهم ترین رویداد فوتبال حضور داشته است و در جام جهانی 74 نیز شاهد حضور داور از کشورمان بوده ایم.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: ای کاش حسن کامرانی فر نیز مانند محسن ترکی شهامت این را داشت در حضور رسانه ها از حقایق داوری صحبت می کرد و بحث گدایی جامعه داوری کشورمان را مطرح نمی کرد.
خسروی در خصوص غیبت اصفهانیان رئیس کمیته داوران در مراسم بدرقه داوران اعزامی به جام جهانی اظهار داشت : غیبت اصفهانیان در این مراسم نشان دهنده نقش کم او در جامعه داوری کشورمان است.
وی در پایان از علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان به خاطر تدارک مراسمی برای بدرقه داوران اعزامی به جام جهانی تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *