کامرانی فر: برای حضورم در جام جهانی خیلی ها تلاش کردند

حسن کامرانی فر کمک داور جام ملت ها

حسن کامرانی‌فر در مراسم بدرقه و تقدیر از داوران اعزامی به جام جهانی برزیل گفت: خوشحالم که هیأت رئیسه و رئیس فدراسیون فوتبال در این مراسم حضور دارند و باعث افتخارم است که عضوی از فدراسیون فوتبال هستم.

وی افزود: برای دومین بار است که به جام جهانی می‌روم و این امر به خاطر حمایت‌های فدراسیون است. اگرچه لذت‌های جام جهانی متعلق به من است اما برای حضورم در جام جهانی خیلی‌ها تلاش کردند و زحمت کشیدند.

وی ادامه داد: امیدوارم نگاه کفاشیان مثل رفتار و اخلاقش با جامعه داوری باشد. من از رئیس فدراسیون فوتبال می خواهم که  حمایت از جامعه داوری را در دستور کاری خود قرار دهد. جامعه داوری جزئی از فوتبال است و باید به این جامعه توجه و نگاه شود.

کامرانی‌فر با اشاره به رفتار بازیکنان در لیگ برتر عنوان کرد: اکنون بالاتر از سطح فوتبال را در جام جهانی شاهد خواهید بود. شما رفتار بازیکنان ما را در آن سطح با داوران ببینید و بعد رفتار آنها را با رفتارشان در لیگ برتر مشاهده کنید. ما همان اعتبار و احترام را در داوری فوتبال ایران می‌خواهیم.

کمک داور اعزامی به رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل گفت:  بلاتر در ابتدای مسابقات به تمام 90داور حاضر در جام جهانی یک مدال طلا می‌دهد و می‌گوید از نظر من شما همه بهترین هستید و لیاقت حضور در فینال را دارید. اما می‌توانیم شایستگی خود را بیشتر ثابت کنیم و دومین مدال طلا را بگیریم. همانطور که من، فغانی و سخندان دومین مدال طلا را در جام باشگاه‌های جهان گرفتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *