کفاشیان: از فغانی و کامرانی فر همانند بازیکنان تیم ملی تقدیر خواهیم کرد

کفاشیان

 در این مراسم تجلیل که شهاب‌الدین عزیزی‌خادم و حیدر بهاروند- اعضا هیات رییسه و حسین عسگری- رییس دپارتمان داوران حضور داشتند، علی کفاشیان گفت: صبح امروز متوجه شدیم که بر اساس اعلام فیفا، داوران باید زودتر از تیم های ملی به برزیل سفر کنند. به همین دلیل برخلاف برنامه قبلی که می خواستیم در مراسم بدرقه ملی پوشان، از داوران هم تقدیر کنیم امروز این برنامه را اجرا کردیم.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: در جام جهانی آفریقا سهم کشورمان در داوری یک نماینده بود اما خوشبختانه در جام جهانی برزیل شاهد این هستیم که 2 داور از ایران حضور خواهند داشت.  داوران با همت و تلاش خودشان به اینجا رسیدند  باید بگویم جایگاه فوتبال ما در آسیا اول است اما جایگاه داوران ما اول نیست.

وی ادامه داد: داوران هم عضوی از جامعه فوتبال هستند و از کمیته داوران می خواهیم تا از هم اکنون برنامه ویژه ای برای جام جهانی 2018 تدوین کند تا پس از بررسی و تصویب، نسبت به اجرای آن اقدام کنیم چراکه بازهم تاکید می کنم توانمندی داوران ما بیش از اینها است.

کفاشیان در پایان گفت: امیدواریم تا داوران ما در این رقابت ها بیش از پیش خودشان را به اثبات برسانند و ما هم هر تقدیری  که برای بازیکنان تیم ملی در جام جهانی در نظر گرفته شود، همان تقدیر را هم برای کامرانی‌فر و فغانی در نظر می گیریم.

در پایان این مراسم نمایندگان داوری ایران در جام جهانی 2014 از زیر قرآن رد شدند تا10 خرداد عازم برزیل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *