اصفهانیان: در لیگ برتر آینده چند داور جدید قضاوت خواهند کرد

فریدون اصفهانیان

فریدون اصفهانیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد فعالیت‌های کمیته داوران در تعطیلات لیگ گفت: در تدارک برگزاری کلاس‌های توجیهی برای داوران هستیم. با مهدی تاج رئیس سازمان لیگ هم صحبت کرده‌ایم که بخشی از حق الزحمه داوران را در لیگ‌های پایین‌تر از لیگ برتر پرداخت شود. دستمزد داوران در لیگ برتر پرداخت شده اما دستمزد داوران در لیگ‌های دسته یک، دو پرداخت نشده است.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از انتخاب یک داور ایرانی برای حضور در تورنمنت فوتبال ساحلی در بلاروس خبر داد و گفت: قرار است یکی از داوران ایرانی در تورنمنت فوتبال ساحلی اعزام شود و به دلیل اینکه هنوز نامه‌‌اش به دست ما نرسیده از اعلام اسم داور اعزامی خودداری می‌کنیم.

اصفهانیان در مورد برنامه‌هایش برای فصل آینده گفت: قرار است از شماری از داوران که در لیگ دسته اول فصل گذشته خوش درخشیده‌اند در لیگ برتر فصل آینده استفاده خواهیم کرد تا بحث جوانگرایی و پشتوانه سازی در داوری را هم پیش ببریم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد درخواست برای افزایش دستمزد داوران در لیگ برتر، گفت: با توجه به اینکه قرارداد 160 میلیارد تومانی برای تبلیغات محیطی امضا شده است داوران هم مثل باشگاه‌ها باید سهمی از این قرارداد داشته باشند. با مهدی تاج در مورد افزایش دستمزد داوران صحبت کرده‌ایم.

یک پاسخ

  1. سلام بااطمینان حرف نزنید چرا که رییس شدنتان بر اساس اساسنامه تصادفی بوجود امد وضربه ای که سوء مدیریت شما و اقای کفاشیان به فوتبال وارد کرد جبران ناپذیر است .شاید دراینده به سختی و با صرف هزینه های کلان تا حدودی جبران شود
    جام جهانی پایان عمر مدیریت اسمی شما و لبخند های مسخره امیز اقای رئیس خواهد بود لکن دود عقب ماندگی فوتبال ایرانی چشم کودکان عاشق فوتبال میهن عزیزمان را کور خواهد کرد همچنان که نمیتوان شور و شوق فوتبال گذشته و حال را با هم مقایسه نمودو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *