اصفهانیان: تست آمادگی جسمانی داوران را به بعد از ماه رمضان موکول کرده‌ایم

محسن ترکی در تست لیگ برترتست آمادگی جسمانی داوران لیگ برتری چند روز قبل از آغاز این مسابقات انجام می‌شود.

به گزارش به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از  خبرگزاری تسنیم، چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال از 9 مردادماه 93 آغاز می‌شود و در این بین کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز در حال برنامه‌ریزی است تا در فصل آینده داوران خود را با آمادگی بالایی به میدان بفرستد.

در فرصت باقی مانده تا آغاز لیگ برتر چهاردهم که بیش از دو ماه است، کمیته داوران و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال چند جلسه توجیهی و فنی برای داوران برگزار خواهند کرد تا آنها با مسائل جدید داوری آشنا شوند.

همچنین قرار است تست آمادگی جسمانی داوران لیگ برتری، چند روز پیش از آغاز مسابقات برگزار شود و داورانی که در این تست قبول می‌شوند حق قضاوت در مسابقات را خواهند داشت.

فریدون اصفهانیان با تایید این خبر، در خصوص علت دیر انجام شدن این تست گفت: به این دلیل که ماه مبارک رمضان را در پیش داریم و این ماه چند روز پیش آغاز لیگ به اتمام می‌رسد، تست آمادگی جسمانی داوران را به بعد از ماه رمضان موکول کرده‌ایم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال تاکید کرد: از نظر زمانی مشکلی وجود ندارد و با برنامه‌ریزی انجام شده این تست به موقع صورت می‌گیرد

یک پاسخ

  1. جناب رییس خواهشمندم از همه ایران برای شرکت در این کلاس دعوت شود .از شمال تا جنوب وشرق و غرب دل سوخته هایی دارد که شما توجه بفرمایید خوب هستش .لطفا به نظرات روسای کمیته داوران استانها احترام بگذارید .با شکر و سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *