مظفری‌زاده: همکاریم با فدراسیون فوتبال کانادا خارج از مستطیل سبز است

سعید مظفری زادهداور بین‌المللی سابق فوتبال ایران گفت: قصد قضاوت در لیگ فوتبال‌ آمریکا را داشتم اما از این کار هم منصرف شدم.
به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از  خبرگزاری فارس سعید مظفری‌زاده در مورد بازگشت به ایران و حضورش در کانادا گفت: در کانادا مشغول ادامه تحصیلم هستم والبته با فدراسیون فوتبال کانادا هم همکاری‌هایی خارج از مستطیل سبز دارم.

وی در مورد خبر داوری‌اش در لیگ mls امریکا گفت: دیدم در برخی از رسانه‌ها این خبر را منتشر کردند اما این تصمیم مربوط به زمانی بود که نمی‌خواستم از داوری خداحافظی کنم به همین دلیل مذاکراتی انجام داده بودم و مقدماتش هم فراهم شده بود اما اکنون که دیگر قصد قضاوت در فوتبال را ندارم از داوری از لیگ آمریکا هم منصرف شده‌ام.

مظفری‌زاده در مورد اینکه چرا در لیگ آمریکا قضاوت نمی‌کند گفت: به همان دلیل که تصمیم گرفتم از داوری خداحافظی کنم. زیرا اگر بخواهم دوباره در فوتبال داوری کنم باید مدام در سفر و تمرین باشم و دوباره از خانواده‌ام و درسم دور می‌شوم. صحبت‌ قضاوت در لیگ آمریکا هم مربوط به قبل از خداحافظی‌ام از داوری بود.

وی در مورد نحوه همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال کانادا گفت: چون فوتبال را دوست دارم نمی‌خواهم از فوتبال دور باشم بنابراین در بخش آموزش و نظارت داوری با آنها همکاری می‌کنم نمی‌خواهم ارتباطم با فوتبال قطع شود.

داور بین‌المللی بازنشسته فوتبال ایران در مورد وضعیت داوری در ایران گفت: خوشبختانه بعد از تعاملی که ببین کمیته و دپارتمان داوری به وجود آمد فضای داوری آرام‌تر شد و داوران ما هم عملکرد خوبی را از خود نشان دادند. چند داور باتجربه رفتند و جوانان جای آنها را پر کردند. جوانگرایی در هیچ کجا ضرر ندارد مخصوصا ورزش. امیدوارم در آسیا هم داوران جوان ما موفق باشند.

مظفری زاده در مورد اینکه فهرست داوران الیت ایران در آسیا خالی شده است گفت: بله می‌شود با تلاش جوانان دوباره در آسیا هم در بخش‌ جوان‌گرایی موفق شویم.موعود بنیادی‌فر می‌تواند به فهرست الیت اضافه شود و فغانی هم در این لیست حضور دارد.

وی در مورد اینکه بعد از خداحافظی ناگهانی از داوری دلش برای فوتبال تنگ نشده گفت: سعی می‌کنم سرم را با درس گرم کنم البته فوتبال را هم پیگیری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *