کفاشیان: داوران را تا 10 میلیون بیمه کرده‌ایم

کفاشیان
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از اظهارات سرمربی تیم ملی در مورد گرمکن بازیکنان تعجب کردم.

به گزارش فارس، علی کفاشیان که روی خط تلفنی برنامه 90 آمده بود با بیان اینکه حدود یک میلیارد و  300 میلیون هزینه اعزام تیم ملی به آفریقای جنوبی شده است، گفت: با این هزینه‌ای که شد دیگر دلیلی نداشت بخواهیم بحث 30 دست گرمکن را پیش بکشیم ضمن اینکه اسپانسر تیم ملی طبق قراردادی که داریم به تعهدش عمل کرده و به صورت مجانی به ما لباس می‌دهد. ما یک و نیم میلیارد خرج کردیم، تعجب می‌کنم چرا کی‌روش این مباحث را مطرح کرد بنابراین بعدا به او توضیح می‌دهیم و از او توضیح هم خواهیم خواست.

وی در مورد حضور فغانی و کامرانی‌فر در جام جهانی گفت: ابتدا باید به آنها تبریک بگویم. ما همان زمانی که داوران ما برای جام جهانی انتخاب شدند پیشنهاد دادیم تا کمیته داوران از آنها تقدیر کند اما هنوز مشخص نشده بود که آنها در لیست اصلی جام جهانی هستند یا لیست ذخیره. با این حال اقداماتی را انجام خواهیم داد که این دو بتوانند به لیست اصلی برسند.

کفاشیان گفت: در جلسه‌ای که با سجادی داشتم حدود یک ساعت در خصوص داوری صحبت کردیم. به داوران جفای زیادی می‌شود که یکی از آنها توسط برنامه 90 است البته داوران هم به این موضوع انتقاد دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد کمبود امکانات داوری گفت: فصل گذشته مشکلات مالی داشتیم که این مشکلات باشگاه‌ها را هم اذیت کرد اما برای فصل آینده وضع‌مان بهتر می‌شود و قول می‌دهم برای داوران هدست داوری هم بخریم.

کفاشیان در خصوص انتقادات بخشی‌زاده از فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم حمایت آنها گفت: ما کلیه داوران را تا سقف 10 میلیون بیمه کردیم و شاید بخشی‌زاده یا کمیته داوران از آن مطلع نبودند. ما همه داوران لیگ برتر و دسته اول را به صورت دسته‌ جمعی نزد بیمه معلم، بیمه کردیم. آنها موظفند تا 10 میلیون خسارت پرداخت کنند. به داوری ظلم زیادی می‌شود و این در حالی است که آنها با عشق و علاقه کار می‌کنند. همین‌ جا از عسگری و اصفهانیان می‌خواهم تا اختلافات را کنار بگذارند و انشاء‌الله در جهت رفاه داوران قدم بردارند.

وی در پایان در مورد اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی گفت: قرار بود بازیکنان تمام تیم‌ها به این اردو بروند، ما حتی نامه رسمی هم زدیم اما دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بازیکنانشان را ندادند و ما تصمیم گرفتیم بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان آنها به اردو بروند. با این حال معتقدم اگر کادر فنی تیم ملی با باشگاه‌ها تفاهم می‌کردند بهتر بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *