10 دوره آموزشی برای داوران برگزار می‌کنیم …

حسین عسگری نائب رئیس کمیته داوران

رئیس دپارتمان کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: در 10 دوره آموزشی که قرار است برای سه رشته فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی برگزار کنیم، اشکالات را مرور و نقاط ضعف داوران را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین عسگری درباره عملکرد داوران در رقابت‌های فوتسال، فوتبال و فوتبال ساحلی گفت: داوران در رشته های فوق در مجموع عملکرد خوبی داشتند هر چند اشتباه داوری جزیی از ورزش فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی است اما معتقدم روز به روز قضاوت داوران بهتر شده و قصد داریم با دوره های آموزشی مدون، این شرایط را به حد ایده آل برسانیم.

وی ادامه داد: در فصلی که گذشت برخی از اشتباهات داوران در برخی بازی ها تاثیرگذار بود و در اکثر بازی ها نیز اشتباهات کوچکی وجود داشت که بی شک در 10 دوره آموزشی که قرار است برای سه رشته فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی آقایان و بانوان برگزار کنیم، تمام اشکالات را مرور و نقاط ضعف داوران را اعلام خواهیم کرد.

عسگری اظهار داشت: با توجه به فشردگی و حساسیتی که در لیگ‌های برتر، دسته یک، دسته دو و سوم باشگاه‌های فوتبال کشور و همچنین دیدارهای حساس لیگ برتر فوتسال وجود داشت، شاهد عملکرد خوبی از داوران بودیم. ما نیاز به نیروهای متخصص در بخش داوری داریم و بی شک با برگزاری دوره‌های آموزشی، قصد داریم تا داوران متبحر و با تجربه ای را تربیت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *