لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا ویلیام بنجامین استرالیایی را به عنوان داور دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی ایران و الاتحاد عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد.

بازی تیم های فوتبال الاتحاد عربستان و تراکتورسازی تبریز ۲۶ فروردین ۹۳ در مکه برگزار می شود و ویلیام بنجامین به همراه متیو جیمز کریم و آناز حاکان از استرالیا، تیم داوری این بازی هستند. داور چهارم احمد ابوبکر سعید الکاف از کشور عمان است. ناظر بازی از کشور بنگلادش و ناظر داوری از امارات انتخاب شده است.

تیم استقلال دیگر نماینده ایران در آسیا روز ۲۷ فروردین در ریاض عربستان به مصاف تیم الشباب می رود که داوران بحرینی به نام های نواف عبدالله شکرالله، یاسرخلیل ابراهیم و ابراهیم مبارک ثبت موسی صالح از بحرین داوران این بازی هستند و عبدالشهید عبدالله میر حسن عباس داور چهارم این بازی است. ناظر بازی از کشور نپال و ناظر داوری از کشور امارات انتخاب شده است.

همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای از تغییر داوران دیدار تیم های فولاد مبارکه سپاهان و السد قطر خبر داد. بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا کیم دونگ جین به عنوان داور وسط، یون کاوانگیول و لی جونگ مین به عنوان کمک های اول و دوم از کشور کره جنوبی بازی تیم های سپاهان و السد قطر را قضاوت خواهند کرد. داور چهارم این بازی تونگ کو سیوم از هنگ کنگ است.

بازی تیم های فولادمبارکای اف سیه سپاهان و السد قطر، روز سه شنبه ۲۶ فروردین ۹۳ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می شود. ناظر بازی از کشور هند و ناظر داوری از کشور سوریه انتخاب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *