ممبینی : روسای مشغول به کار، راحت‌تر رای به دست می‌آورند

هدایت الله ممبینی

نامزد بازنده انتخابات هیات ‌فوتبال استان خوزستان گفت: رؤسای هیأت‌هایی که مشغول به کار هستند چون ارتباط بیشتری با اعضای مجمع‌شان دارند رأی گرفتن برای آنها راحت‌تر است اما فکر می‌کنم برای رأی دادن باید آگاهی بیشتری باشد.
هدایت ممبینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص انتخابات امروز هیأت فوتبال استان خوزستان که منجر به رأی آوردن طالقانی و عدم رأی به ممبینی بود، گفت: انتخابات خوبی برگزار شد که حاشیه نداشت و به نظرم باید به رأی مجمع احترام گذاشت که یک فرد دیگری را انتخاب کردند و من هم به رأی اعضای مجمع احترام می‌گذارم و امیدوارم شاهد رشد فوتبال خوزستان باشیم.
وی با انتقاد از نحوه برگزاری انتخابات مجامع فوتبالی ادامه داد: به هر حال رؤسای هیأت‌هایی که مشغول به کار هستند چون ارتباط بیشتری با اعضای مجمع‌شان دارند رأی گرفتن برای آنها راحت‌تر است اما فکر می‌کنم برای رأی دادن باید آگاهی بیشتری باشد و نسبت به مسائل روز دنیا مشرف‌تر باشیم. در انتخابات فدراسیون فوتبال هم همین گونه است و رئیس فدراسیونی که قرار است مجمع را برگزار کند، قبل از آن رؤسای هیأت‌ها را انتخاب می‌کند و همان رؤسا طبیعتا به آن رئیس فدراسیون رأی می‌دهند و انگار همه چیز قاطی می‌شود! در انتخابات هیأت‌های استانی هم وضعیت به همین گونه است.
پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان افزود: البته من در انتخابات بدشانس نیستم چرا که در انتخابات شورای شهر اهواز شرکت کردم و به عنوان نفر دوم انتخاب شدم و در حال حاضر هم مشغول به فعالیت هستم.
ممبینی در پایان در مورد صعود تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر گفت: از این موضوع خوشحالم و شب گذشته هم به استقبال آنها رفتیم. این تیم، تیمی بود که با امکانات کم راهی لیگ برتر شد و امیدوارم از حالا به فکر امکانات سخت‌افزاری باشند و تیم خوبی هم بسته شود چرا که پتانسیل مسجد سلیمان در فوتبال زیاد است و شایستگی‌های زیادی در این خطه وجود دارد و باید از حالا به فکر لیگ بعد بود تا جایگاه خوبی برای این تیم در لیگ برتر به دست آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *