تلاش کمیته داوران تاثیر نداشتن داوران در نتایج هفته پایانی لیگ برتر است

فریدون اصفهانیان

فریدون اصفهانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به بالا بودن حساسیت بازی‌های فوتبال لیگ برتر در هفته آخر اظهار داشت: احتمال قهرمانی برای چند تیم و همچنین سقوط چند تیم دیگر این بازی‌ها را در نوع خود بسیار حساس کرده است.

وی استفاده از داوران باتجربه کافی و داشتن آمادگی جسمی و روانی را از ویژگی‌های مورد نظر کمیته داوران برای انتخاب داوران بازی‌های حساس هفته آخر لیگ برتر فوتبال اعلام کرد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال تاکید کرد: کمیته داوران تمام تلاش خود را برای استفاده از بهترین داوران خود در هفته آخر لیگ برتر می‌کند تا اشتباهات داوری تاثیری برای نتایج بازی‌ها نداشته باشد.

این مسئول با اشاره به کنار رفتن داورانی مانند ترکی، قهرمانی و مظفری‌زاده تصریح کرد: کمیته داوران در صدد جایگزین کردن داوران جوان با این داوران است.

اصفهانیان به اعتراضات صورت گرفته در مورد عملکرد داوری متذکر شد: ای کاش تیم‌ها همانطور که برای امور آموزشی اقدام به ارائه آموزش‌های مختلف می‌کنند در امور داوری هم این کار را انجام دهند.

وی در پایان تاکید کرد: کمک گرفتن از داوران پیشکسوت برای ارائه آموزش‌های مورد نیاز می‌تواند به تیم‌ها کمک کند تا از وارد شدن در امور داوری پرهیز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *