فغانی : به فرهاد کاظمی گفتم برو بیرون بابا

علیرضا فغانی

علیرضا فغانی  در خصوص اظهارات مدیرعامل باشگاه پیکان که گفته بود با ارسال فیلم داوری او مانع از حضورش در جام جهانی 2014 جام جهانی می‌شود، گفت: من صحبت‌های او را نشنیده‌ام و نمی‌دانستم که اصلاً ایشان کیست اما باید بگویم در 20 سالی که در داوری حضور دارم از اینطور حرف‌ها زیاد شنیده‌ام و از این تهدیدها هم زیاد دیده‌ام اما ترسی از این آقایان ندارم چرا که امثال اینها زیاد به فوتبال آمده و رفته‌اند و من هم در جایگاهی نیستم که پاسخ یک مدیرعامل را بدهم و به نظرم فدراسیون فوتبال و کمیته داوران با صحبت‌های او که پر از تهمت و افترا بوده برخورد کنند و او هم باید پاسخگوی این صحبت‌ها باشد.

وی ادامه داد: همانطور که من در جایگاهی نیستم که پاسخ او را بدهم او هم در جایگاهی نیست که درباره داوری صحبت کند چرا که دانش این کار را ندارد و نباید درباره آن حرف بزند چرا که پیش از این هم در موارد زیادی من و همکارانم تهدید شدیم که فیلم داوری‌هایمان به فیفا ارسال می‌شود اما خدمت این آقایان باید بگویم که فیفا و AFC به مسائل داخلی کشورها ورود نمی‌کنند و این مسائل را به عهده فدراسیون‌ها می‌گذارند و این صحبت‌ها، صحبت‌های پوچی است و اگر فکر می‌کنند حقی دارند هرکاری می‌خواهند بکنند.

داور دیدار تیم‌های پیکان و ایران‌جوان بوشهر درباره اعتراضات فرهاد کاظمی سرمربی تیم پیکان به تصمیمات او اظهار داشت: سرمربی پیکان تا دقیقه 88 چندین‌بار اعتراض‌هایی به تصمیمات تیم داوری می‌کرد تا اینکه در دقیقه 88به گفته داور چهارم به بازیکنان خودش و بازیکنان حریف بی‌ادبی کرد و داور چهارم این موضوع را در گوشی همراه ما به من گفت و از من خواست که به او تذکر بدهم. وقتی این اعتراض‌ها زیاد شد من او را خواستم و به بیرون هدایتش کردم اما زمانی که داشتم به سمت زمین برمی‌گشتم او با صدای بلند گفت که «برای ما عمروعاص شدی؟!».

وی ادامه داد: من نمی‌دانم منظور او از این لفظ من بودم و یا شخصی در فدراسیون اما فقط به او گفتم «برو بیرون بابا!»‌ حالا او آمده و کلمه بابا را بی‌احترامی به خودش تلقی کرده و داد می‌زد که من بیرون بروم بابا؟! من هم گفتم این حرف پاسخ حرف تو بود و سپس از کنار زمین اخراجش کردم و مورد دیگری هم نبود اما در اخبار تلویزیون هم دیدم که کاپیتان تیم پیکان گفت که من به مربی‌شان بی‌احترامی کردم اما نگفت که مربی آنها چه صحبت‌هایی کرده است او حتی بعد از بازی به رختکن داوران آمد و با ایرج احمدی داور چهارم نزدیک بود درگیری فیزیکی پیش بیاورد که دو نفر از دوستانش از این حالت درگیری جلوگیری کردند. او اصلاً اجازه ندارد که حتی به سمت رختکن ما بیاید و اگر فکر می‌کند حقش با شکایت زنده می‌شود می‌تواند این کار را بکند. من به او هرچه گفتم در شأن خودش و برخوردش بود.

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان افزود: آقای بهروان هم در ورزشگاه شاهد بود و من هم تمام مسائل را در گزارشم آورده‌ام. ما داوران از گوشی استفاده می‌کردیم و اگر من لفظی به کار برده باشم هر چهار داور این صحبت من را شنیده‌اند البته ما درباره داوری‌هایمان در بازی‌هایمان نباید صحبت کنیم اما وقتی که می‌بینم نتیجه نگرفتنشان را به گردن ما می‌اندازند باید پاسخشان را بدهم تا اگر با آنها برخورد نشد من کارم را انجام داده باشم. برخوردهای این مربی با آن پیشینه‌اش کاملاً مشخص است و او حالا اینگونه حرف می‌زند. من او را به همان خدایی که او چپ و راست از آن نام می‌برد واگذار می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *