اصفهانیان: شاید ترکی دیگر نتواند در آسیا قضاوت کند

فریدون اصفهانیان

فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه محسن ترکی در تست داوران بین‌المللی در آسیا مردود شده است، گفت: من هنوز به طور قطعی این مسئله را نمی‌دانم البته من در زنجان هستم و امروز به تهران می‌روم. شاید خبری که می‌گویید به فدراسیون اعلام شده باشد و این مسئله درست باشد. اگر او در این تست که دومین فرجه به ترکی بوده، مردود شده باشد دیگر نمی‌تواند در آسیا و رقابت‌های بین‌المللی قضاوت کند مگر آنکه در سال‌های بعد این کار را انجام دهد.

رئیس کمیته داوران در مورد اینکه ترکی را از فهرست داوران بین‌المللی کنار می‌گذارند، گفت: کمیته داوران نمی‌خواهد داورانش را از دست بدهد با این حال باید در این مورد تصمیم‌گیری شود.

اصفهانیان در مورد اینکه آیا ترکی می‌تواند در لیگ برتر ایران با توجه به مردودی‌اش در آسیا قضاوت کند، گفت: ترکی اکنون هم فعالیت آنچنانی ندارد ما نمی‌خواهیم داور خود را از دست دهیم از شنیدن مردودی او هم متاثر شدم. طبق قانون داورانی که در تست ابتدای فصل قبول شده‌اند، تا آخر فصل می‌توانند قضاوت کنند.

رئیس کمیته داوران در مورد پرداخت شدن دستمزد دلاری داوران بین‌المللی از سوی فیفا گفت: بله پول به وزارت خارجه ما تحویل شده است و علی کفاشیان هم نامه‌ای به وزارت خارجه نوشته و فردی را معرفی کرده تا در اسرع وقت این پول به داوران پرداخت شود.

یک پاسخ

  1. آقای کفاشیان به شما باید تبریک گفت که چنین عملکردی را کمیته داوران از خود نشان دادند و سرمایه داوری کشور را چنین به رشد و اعتلا در مسیر نابودی رساندند . مطمئن هستم آقای وزیر اگر بی احتیاطی نکند بعد از جام جهانی مدیریت فوتبال را بایستی دگرگون نمایند و مدیریتها را علمی و فوتبالی کنند.و از وجود افراد سود جوی چند شغله و فاقد صلاحیت در مدیریت پاکسازی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *