داوران فوتبال عربستان تهدید به استعفا کردند

کارت قرمز
داوران فوتبال عربستان تهدید کردند در صورت استمرار استفاده از داوران خارجی در لیگ فوتبال این کشور بطور دسته جمعی از قضاوت کناره گیری خواهند کرد.
 به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری ایرنا، روزنامه عکاظ عربستان سعودی روز چهارشنبه نوشت: « مرعی العواجی » داور بین المللی فوتبال این کشور در پنجمین نشست ماهیانه داوران فوتبال عربستان که پشت درهای بسته برگزار شد، فدراسیون فوتبال این کشور را تهدید به استعفای دسته جمعی داوران کرد.
براساس این گزارش در این نشست که با حضور « عمر المهنا » رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال عربستان برگزار شد، العواجی از رییس فدراسیون فوتبال این کشور خواست در صورت اصرار تیم ها و فدراسیون فوتبال این کشور برای استفاده از داوران خارجی، وی نیز در حمایت از داوران از ریاست کمیته داوران فوتبال عربستان استعفا دهد.

این داور بین المللی فوتبال عربستان تصریح کرد: داوران فوتبال این کشور به حمایت های مالی و معنوی نیاز دارند و فوتبال این کشور نباید از داوران خارجی استفاده کند.

وی با اشاره به استفاده از برخی داوران کشورهای حاشیه خلیج فارس در لیگ فوتبال عربستان، تاکید کرد: سطح داوران عربستانی از داوران کشورهای حاشیه خلیج فارس بالاتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *