AFC از مظفری‌زاده قدردانی کرد

ای اف سی

در نامه دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا به مهدی محمدنبی آمده است:

ما نامه‌ای از فدراسیون فوتبال ایران دریافت کردیم مبنی بر اینکه سعید مظفری‌زاده، داور بین‌المللی فوتبال ایران از دنیای داوری خداحافظی کرده است. کنفدراسیون فوتبال آسیا بر خود لازم می‌داند که در قدردانی از یکی از داوران بین‌المللی خوشنام آسیا سهمی داشته باشد، چرا که می‌داند این داور از رزومه بسیار خوبی برخوردار است. کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مظفری‌زاده در دیگر عرصه‌های زندگی‌اش آرزوی موفقیت می‌کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین در نامه‌ای به مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال به خاطر آقای گلی کاوه رضایی در رقابت‌های زیر22 سال آسیا به وی تبریک گفت. آلکس سوسی در این نامه نوشته است: بر خود لازم می‌دانم از طرف رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته اجرایی AFC به خاطر اینکه کاوه رضایی در رقابت‌های زیر22 سال 2013 آسیا در عمان به عنوان آقای گل مسابقات انتخاب شده و جایزه ویژه این رقابت‌ها را به خود اختصاص داده است، به  وی و فدراسیون فوتبال ایران تبریک بگویم.

رضایی به عنوان آقای گل اولین دوره رقابت‌ها انتخاب شده است و جایزه وی به زودی به فدراسیون فوتبال ایران ارسال می‌شود. من امیدوارم که این موفقیت‌ها برای فدراسیون فوتبال ایران، باشگاه‌ها و شخص کاوه رضایی در رقابت‌های بین‌المللی ادامه داشته باشد.

یک پاسخ

  1. خیلی خوبه که قدر اسطوره ها و ستاره های ورزش نه فقط فوتبال که همه ورزش هارو بدونن
    این کار کنفدراسیون آسیا نه فقط دل اسطوره ها رو گرم نگه میداره بلکه نسل بعدی هم که وارد فوتبال و زمینه داوری شدن به رقابت و کیفیت بیشتر در کارشون وادار میکنه…
    خیلی خیلی متشکر از اخبار خلاصه و مفیدتون…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *