اصفهانیان:ارتقای سطح داوری استانهااولویت دپارتمان فدارسیون فوتبال است

فریدون اصفهانیان

فریدون اصفهانیان درحاشیه برگزاری نشست توجیهی داوران فوتسال استان بوشهر به میزبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه استان بوشهر افزود: در این ارتباط برنامه ریزی های متعددی صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم نسل جدیدی برای حضور در قضاوت رده های مختلف فوتبال کشور تربیت کنیم.

وی اضافه کرد: برگزاری دوره های مختلف داوری در استان های مختلف کشور امری لازم است که تاکنون با استقبال داوران جوان در رشته های فوتبال و فوتسال همراه بوده است.

اصفهانیان ادامه داد: دپارتمان و کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای تقویت و ارتقای سطح داوری فوتبال کشور همواره جدیت بالای در برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی به کار می بندد و از برگزاری دوره های که از سطح کمی و کیفی پایینی برخوردار است ممانعت به عمل می آورد.

وی اظهارکرد:دوره برگزارشده درعسلویه با شرایطی که میزبان (سازمان منطقه ویژه پارس)بوحود آورده بود ازسطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بود.

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشوربیان کرد:نگاه جدی سازمان منطقه اقتصادی و انرژی پارس به ورزش و فوتبال قابل ستایش است.

رییس کمیته داوری فدارسیون فوتبال کشور(حسین عسکری) و رییس هیات فوتبال استان بوشهر(محمد نجفی) نیز در آیین پایانی دوره آموزشی توجیهی داوران فوتسال استان بوشهر از تلاش های سازمان منطقه ویژه پارس در حمایت از ورزشکاران تقدیر و تجلیل ب عمل آوردند.

مدیرخدمات شهری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیزدراین نشست با اشاره به حمایت های این سازمان به نمایندگی از وزارت نفت از حوزه ورزش و ورزشکاران استان بوشهر گفت: با حمایت ها و برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی صنعت بالنده نفت روزهای درخشان ورزش استان بوشهر در پیش است.

علی مقاتلی افزود: با توجه به نقش آموزش در توسعه و پیشرفت ورزش و ورزشکارانف آموزش های مبتی بر اصول و علوم روز می تواند مسیر را برای رشد و تعالی ورزشکاران در سطوح مختلف فراهم سازد.

مدیرخدمات شهری سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به برگزاری دوره های متعدد ورزشی در طول سال از سوی این سازمان ادامه داد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته دوره های متعدد ورزشی در قالب تئوری و عملی پیش بینی شده است که این دوره ها همزمان کارکنان شرکت های مستقر در منطقه و جامعه محلی و محیط پیرامونی را پوشش می دهد.

مقاتلی در باره حمایت سازمان منطقه ویژه پارس از ورزشکاران و تیم های ورزشی استان بوشهر بیان کرد: این سازمان با تشکیل تیم های مختلف ورزشی همه سعی و تلاش خود را برای زمینه سازی کشف استعدادهای برتر ورزشی استان و معرفی این ورزشکاران به سطوح ملی و بین المللی به کار گرفته است.

وی اضافه کرد: تیم ووشوی پارس جنوبی، یکی از تیم های ورزشی زیر پوشش این سازمان است که در لیگ برتر ووشوی کشور توانسته است با استفاده از ورزشکاران بومی استان بوشهر نتایج درخشانی کسب کند و هم اکنون نیز در پایان هفته هشتم لیگ برتر ووشوی کشور در صدر این رقابتها قرار دارد.

مقاتلی، حمایت سازمان منطقه ویژه پارس از تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی بوشهر را یکی دیگر از اقدامات حمایتی از ورزشکاران استان بوشهر برشمرد.

وی گفت: براساس تاکید و دستور مدیرعامل سازمان و عزم بوجود آمده در سطوح مدیریتی این سازمان و شرکت ملی نفت ایران فضا برای حمایت از ورزشکاران و تیم های ورزشی افتخارآفرین فراهم شده و این سازمان به نمایندگی از شرکت ملی نفت ایران با زیر پوشش قراردادن تیم دریانوردان بوشهر در لیگ فوتبال ساحلی کشور توانست قدمی کوچک در مسیر قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور بردارد.

مدیرخدمات شهری منطقه ویژه پارس افزود: این سازمان براساس رسالت و وظایف محوله برای توسعه و ارتقای سلامت کارکنان و جامعه محلی در پایتخت انرژی کشور همه عزم خود را جزم کرده و با بسیج امکانات و زیرساخت های ورزشی موجود در سازمان همواره آماده حمایت از فعالیت های ورزشی ورزشکاران استان بوشهر و محیط پیرامونی صنعت نفت و شاغلان و کارکنان شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس خواهد بود.

در این نشست رییس هیئت فوتبال از تلاش های سازمان منطقه ویژه پارس در حمایت از تیم های ورزشی و ورزشکاران رشته فوتبال استان بوشهر تقدیر کرد.

کلاس توجیهی داوران فوتسال استان بوشهر با حضور رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، رییس دپارتمان داوری کمیته داوران کشور و به مدرسی استاد صدرالدین موسوی به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *