اعتراف داور دربی: باید صادقیان و اولادی را اخراج می کردم

سعید مظفری زاده

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا «سعید مظفری زاده» که پس از شهرآورد هفتاد و هشتم از دنیای داوری خداحافظی کرد با حضور در برنامه تلویزیونی 90، افزود: مشکل خانوادگی ندارم و از سال گذشته به فکر خداحافظی بودم. فصل قبل حدود 5 هفته به دلیل داوری های خارجی و داخلی خانواده ام را ندیدم و حتی این مساله باعث ناراحتی دختر کوچکم شد و در کنار آن باید ادامه تحصیل برای دریافت مدرک دکترا را نیز اضافه کنم.

این داور سرشناس کشورمان در ادامه با اشاره به اینکه طبق قانون می توانست 6 سال دیگر در عرصه خارجی و داخلی قضاوت کند، ادامه داد: مسوولان کمیته و دپارتمان داوری به من لطف داشته و خواستار صرف نظر کردنم از خداحافظی شدند.

داور بین المللی کشورمان در مورد مشکلات فعلی داوری فوتبال ایران اظهار کرد: همه مسایل در رفتنم تاثیر گذار بود. سال سختی برای داوری است و شرایط خوبی وجود ندارد. فکر می کنم اختلاف بین دپارتمان و کمیته داوری دلیل اصلی مشکلات داوری بود که سبب شد تا خیلی ها از بیرون بهره لازم را ببرند.

مظفری زاده ادامه داد: فوتبال سرمایه است و شورهیجانی که در فوتبال ایران وجود دارد در دیگر کشورهای آسیا دیده نمی شود و باید از این مساله استفاده کنیم.

متاسفانه خیلی ها می خواهند از کنار فوتبال به اهداف خود برسند و اگر شرایط فعلی ادامه باید دیگر چیزی از فوتبال ایران نمی ماند.

وی در مورد برخی اظهار نظرها در زمینه مماشات با بازیکنان پرسپولیس و استقلال در شهر آورد هفتاد و هشتم پایتخت گفت: هر تصمیم دیگری هم در این دیدار می گرفتم بازهم این گونه سوالات مطرح می شد و درخصوص خطای پیام صادقیان باید بگویم که باید وی و همچنین مهرداد اولادی مهاجم استقلال را با کارت قرمز جریمه می کردم.

مظفری زاده با تاکید براینکه انتظار نداشته است دیدار شهرآورد تا این حد خشن باشد، افزود: درخصوص اعتراض های آندرانیک تیموریان باید بگویم که بیشتر صحبت های بازیکنان دو تیم در شرایط دوستانه بود و لحن آن به گونه ای نبود که با کارت زرد جریمه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *