فنایی: امیدوارم” مظفری زاده” تغییرعقیده دهد

فنایی کارشناس داوری کشورمان درخصوص خداحافظی زودهنگام” سعید مظفری زاده” به خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگارن اظهار داشت: ” مظفری زاده”   داورخوب وبا اخلاق فوتبال کشورمان است و وی به دلیل گرفتاریهای خانوادگی قادر به قضاوت کردن درلیگ برتر نیست.

محمد فنایی کارشناس داوری
وی در ادامه افزود: ” مظفری زاده” داوری بسیار خوب، باشخصیت، با قضاوت کردن در سطح خوب یک الگوی تمام عیار داوری برای کشورمان محسوب شده و تصمیم وی برای خداحافظی یک تصمیم شخصی بوده است.

فنایی به بررسی علل خداحافظی” مظفری زاده” پرداخت و تصریح کرد: ضمن لطمات  شخصی، ناملایمات فوتبال، بی حرمتیها به جامعه داوری باعث شده است که وی زودتر از موعد مقرر داوری را ترک کند.

پیشکسوت داوری کشورمان ادامه داد: همین بی حرمتی ها به جامعه داوری زنگ خطری است که مظفری زاده ها و ترکی ها از صحنه داوری کنار بروند.

وی با انتقاد از کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه با رفتن داوران ماهر وخوب کشورمان سیاست جایگزینی و تربیت داوران خالی است و  باید به این نکته پرداخته شود که ما به داوران خوب و ماهر در سالهای آتی نیازمندیم.

فنایی، با اشاره به خداحافظی محترمانه” مظفری زاده” تاکید کرد: ” مظفری زاده” خداحافظی کرده است درحالیکه می توان سالها از کلاس وی به جهت تربیت داوران جوان استفاده کرد و من باید اعلام کنم که وی بسیار محترمانه از جامعه داوری کشور کنار رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *