8+1 نکته درباره سعید مظفری زاده/ مولوی خوانی مرد موطلایی

با نصیرزاده درباره مظفری حرف زدیم که در آستانه یکی از آزمون های داوری مهم زندگی حرفه ای اش است:
سایت گل – هوشنگ نصیرزاده علاوه بر اینکه کارشناس داوری درجه یکی است، دوست نزدیک سعید مظفری زاده داور بازی فردای استقلال – سپاهان است. داور خوش تیپی که آبی ها و زردها به یک اندازه از او دل ناخوشی دارند!
هوشنگ نصیرزاده
1- شاید دقت نکرده باشید ولی رفتاری که با سعید در لیگ می شود عین رفتاری است که با یک داور خارجی می شود. در واقع زمانی که مظفری زاده داور یک بازی است گویا یک داور خارجی سوت می زند.

2- سعید مظفری زاده چند امتیاز دارد که خیلی از داوران شاید نداشته باشند. قد او با بلند قدترین بازیکنان فوتبال برابری می کنند و چهره خوبی که دارد باعث می شود اطاعت پذیری را نزد بازیکنان بالا ببرد.

3- سعید  به خاطر تحصیلات عالیه ای که دارد از ادبیات خوبی در برخورد با بازیکنان استفاد می کند و همین در لیدری بازی به او کمک می کند.

4- اوکاملا بی حاشیه است و معمولا در برد رسانه ای هم نیست برای همین توانسته در سایه به راحتی حرکت کند. او ارتباط خوبی با تماشاگران خشمگین ورزشگاه برقرار می کند برای همین مسابقات مهم کشور را به او می سپارند. استقلال و سپاهان و تراکتور و بازی های متقابل این سه تیم. این به مفهوم این است که کمیته داوران به این داور 39 ساله اعتماد دارد.
5- سعید مظفری زاده توسط برخی از تماشاگران متهم به پرسپولیسی بودن است ولی سوابق نشان می دهد که ایشان بازیکن استقلال یزد بوده است. به هر صورت در طول مسابقه داوران حاضران نیستند ادامه زندگی خود را در دنیای فوتبال به نتیجه یکی از تیم ها بفروشند. همان طور که علی دایی بازیکن استقلال اردبیل بوده و بعدا در پرسپولیس بازیگری و مربیگری کرده است.

6-  آنهایی که از نزدیک سعید مظفری زاده را می شناسند می دانند که او بیشتر به مطالعه و ماهی گیری و اتومبیلرانی و شعرهای مولوی علاقه مند است تا تغقیب نتایج تیم های استقلال و پرسپولیس که فقط برای  تماشاگران اهمیت دارد.

7- اولین بازی مهم سعید مظفری زاده دردوران داوری همین بازی استقلال و سپاهان بوده است. بازی ای که با جنجال شدیدی همراه بود ؛ البته سعید خیلی از آن جنجال فاصله داشت.

8- خوش تیپ است. خوش تیپ ترین داور ایران.

9- در کار ساخت وساز است و ثروتمند است و همین مسئله به او اعتماد برخورد با بازیکنان فوتبال را می دهد. البته بازیکن ها هم می دانند سعید آدم حسابی است.

یک پاسخ

  1. با سلام از خداحافظی ایشان نه تنها غافلگیر نشدم بلکه انتظار داشتم با توجه به شخصیت ایشان خیلی زودتر کناره گیری میکردن جنابان به علت کناره گیری چندتا از داوران خوبمون طی چند سال اخیر اگه وقت کردید بپردازید!!!!!!!!!منم سال 90 کنار کشیدم کسی پرسید در سن سی سالگی در اوج درخشش چرا کنار کشیدم مگه فدراسیون برای ما سرمایه گذاری نکرده مگه ما داوران تراز اول نبودیم واقعا افسوس باید خورد……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *